ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کایرین 980
تکنولوژی

رونمایی احتمالی از کایرین ۹۸۰ هواوی در IFA 2018

کمتر از ده روز دیگر به معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ باقی مانده و در حالی که تا امروز اطلاعات زیادی از این گوشی پرچمدار لو رفته باز هم بسیاری بی صبرانه منتظر این روز ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۵

کمتر از ده روز دیگر به معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ باقی مانده و در حالی که تا امروز اطلاعات زیادی از این گوشی پرچمدار لو رفته باز هم بسیاری بی صبرانه منتظر این روز هستند. همزمان، هواوی نیز در نظر دارد که طی روزهای آتی مراسمی را برای رونمایی از یک محصول تازه که احتمالا همان کایرین ۹۸۰ است برگزار کند.

اما در کنار کایرین ۹۸۰، این روزها حرف های زیادی هم در رابطه با میت ۲۰ پرو شنیده می شود که به احتمال زیاد از این چیپست بهره می گیرد. طبق شایعات میت ۲۰ پرو هواوی احتمالا از حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر، نمایشگر اولد منعطف و همانطور که پیشتر گفتیم چیپست اختصاصی هواوی بهره می گیرد و به همین خاطر یکی از پرچمداران قدرتمند امسال لقب خواهد گرفت.

البته در برهه کنونی مشخص نیست که آیا این چیپست (یعنی همان کایرین ۹۸۰) به پردازنده گرافیکی سفارشی سازی شده هواوی مجهز خواهد بود یا نه با این همه آنطور که افراد مطلع در صنعت گفته اند چیپست مذکور با استفاده از فرایند لیتوگرافی ۷ نانومتری تولید خواهد شد؛ این یعنی کایرین ۹۸۰ ضمن اینکه فضای کمتری را اشغال می کند انرژی کمتری را هم مصرف میکند و همزمان سرعت عمل بهتری نسبت به اسنپدراگون ۸۴۵ دارد.

طبق آنچه در سنوات قبل شاهد بودیم میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو هواوی رسما چند ماه دیگر معرفی خواهند شد (شاید در آبان یا آذر) با این حال چیپست کایرین ۹۸۰ احتمالا در جریان نمایشگاه IFA 2018 که شهریورماه برگزار خواهد شد رونمایی می گردد.

از طرفی هواوی نیز تایید کرده که در برلین آلمان محصول تازه ای را رونمایی می کند و قرار است که سخنرانی کوتاهی هم راس ساعت ۴:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران داشته باشد و از آنجا که این مراسم ۴۵ دقیقه به طول می انجامد بعید به نظر می رسد که همزمان میت ۲۰ پرو و کایرین ۹۸۰ در آن معرفی شوند و یه احتمال زیاد شاهد رونمایی از این چیپست خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی