ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل برنامه‌ریزی مجدد قرارها در تقویم خود را ساده‌تر می‌کند

به هر دلیلی ممکن است نتوانید خودتان را به قراری که قبلا تنظیم کرده‌اید برسانید، تقویم گوگل (Google Calendar) در راستای حل همین مشکل به تازگی قابلیتی را اضافه کرده که کاربران به واسطه آن ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به هر دلیلی ممکن است نتوانید خودتان را به قراری که قبلا تنظیم کرده‌اید برسانید، تقویم گوگل (Google Calendar) در راستای حل همین مشکل به تازگی قابلیتی را اضافه کرده که کاربران به واسطه آن می‌توانند راحت‌تر از قرارها را به زمانی دیگر موکول نموده و همچنان با بقیه هماهنگ باشند.

حالا وقتی به یک رویداد دعوت می‌شوید جای اینکه فقط با بله و خیر جواب بدهید یا با عبارات «نمی توانم بیایم» و «بقیه چه وقت‌هایی آزاد هستند؟» می‌توانید خودتان زمانی جدید را پیشنهاد بدهید. در واقع اگر دیگران اجازه بدهند تقویم‌های گوگل‌شان را ببینید، بنابراین وقت‌های خالی‌شان نیز مشخص خواهد بود.

بنابراین با توجه به همین مسئله کافیست زمان دیگری را پیشنهاد داده و اگر بقیه موافق بودند، آن را انتخاب می‌کنند. این با مجموعه نرم افزاری G Suite (همانند تقویم گوگل، گوگل درایو و اسناد گوگل) و Microsoft Exchange سازگار بوده و همچنین برای استفاده از آن دو محدودیت وجود دارد.

در رویدادهایی که بیش از 200 مهمان دارند یا بیشتر از 24 ساعت طول می‌کشند، نمی‌توان از این ویژگی استفاده کرد. برنامه‌ریزی مجدد تقویم گوگل هم اکنون در نسخه وب برنامه قابل استفاده است و کاربران نسخه موبایل نیز باید تا سیزدهم آگوست (بیست و دوم مرداد) صبر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی