ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با گلکسی تب A 10.5، مدل بسیار ارزان قیمت تر تبلت گلکسی تب اس 4 آشنا شوید

در حالی که جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی تب اس 4 احتمالاً بیشترین توجه ها را طی بازه زمانی فعلی به خود جلب خواهد کرد، این کمپانی از یک تبلت ثانویه هم رونمایی کرده ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

در حالی که جدیدترین تبلت پرچمدار سامسونگ، یعنی گلکسی تب اس 4 احتمالاً بیشترین توجه ها را طی بازه زمانی فعلی به خود جلب خواهد کرد، این کمپانی از یک تبلت ثانویه هم رونمایی کرده است؛ مدلی ارزان قیمت تر و ضعیف تر به نام Galaxy Tab A 10.5.

درست مثل تب اس 4، گلکسی تب A 10.5 به نمایشگری 10.5 اینچی مجهز شده اما سایر مشخصات آن صرفاً ورژنی ضعیف تر نسبت به تجهیزات به کار گرفته شده در تب اس 4 هستند. پنل نمایشگر دستگاه از نوع ال سی دی بوده و رزولوشن 1080p را به نمایش در می آورد؛ برخلاف تب اس 4 که نمایشگری امولد با رزولوشن 2560x1600 دارد.

گلکسی تب A 10.5

حافظه رم دستگاه به جای 4 گیگابایت، 3 گیگابایت است و گذشته از مدل مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی، گزینه دیگری مثل حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی وجود ندارد. اسنپدراگون 835 جای خود را به چیپست به مراتب ضعیف تر اسنپدراگون 450 داده و خبری از پشتیبانی از قلم S Pen، اسکنر عنبیه چشم و قابلیت های DeX هم نیست. تنها مشخصه ای که میان تب A 10.5 و تب اس 4 مشترک است، باتری 7300 میلی آمپر ساعتی آنهاست.

اما تمام این مشخصات سخت افزاری چندان دور از انتظار به حساب نمی آیند، زیرا گلکسی تب A 10.5 قرار نیست همان نقشی را بازی کند که مدل گران قیمت تر و قدرتمندتر ایفا می کند. این تبلت قابلیت های متفاوتی مثل «حالت کودکان» و «بُرد روزانه» دارد که باعث می شود به هنگام عدم استفاده از تبلت، تصاویر، تقویم و ساعت به مخاطب نشان داده شوند؛ در واقع این تبلت به وضوح مخاطبان متفاوتی را هدف قرار داده است.

در حال حاضر که این خبر نوشته می شود خبری درباره قیمت گذاری یا تاریخ عرضه گلکسی تب A 10.5 مشخص نشده است؛ اما می توانید انتظار داشته باشید که با قیمت پایه به مراتب کمتری نسبت به قیمت 649 دلاری گلکسی تب اس 4 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی