ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با استند شارژ بی سیم Logitech Powered آشنا شوید

اخیراً لاجیتک از آخرین تجهیزات جانبی خود برای نسل فعلی آیفون ‌ها رونمایی کرده است. این تجهیز که Logitech Powered نام دارد، با همکاری اپل طراحی شده و در واقع استندی است که نسل فعلی ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

اخیراً لاجیتک از آخرین تجهیزات جانبی خود برای نسل فعلی آیفون ‌ها رونمایی کرده است. این تجهیز که Logitech Powered نام دارد، با همکاری اپل طراحی شده و در واقع استندی است که نسل فعلی آیفون‌ها را به صورت بی‌سیم شارژ می‌کند.

با اینکه در حال حاضر شارژر‌های بی سیم زیادی برای انتخاب آیفون‌داران به بازار عرضه شده اما آنچه این استند را از دیگر مدل‌ها جدا می‌کند، شکل و نحوه‌ی قرارگیری آیفون روی آن است. کاربر تنها لازم است که آیفون خود را داخل این لبه های بلند قرار دهد. بر خلاف دیگر شارژر‌‌های مسطح، دیگر نیازی نیست که آیفون دقیقاً در جای درست و همتراز قرار گیرد و لبه‌های این استند قادرند آیفون را به خوبی نگه دارد.

این شارژر به قدری بزرگ است که یک آیفون 8 پلاس در آن قرار می‌گیرد و بدین ترتیب برای دو آیفون دیگر کمی بزرگ است. البته آیفون‌ها را می‌توان به دو حالت افقی یا عمودی روی آن قرار داد. این استند خروجی 7.5 واتی دارد و می‌تواند نسل فعلی آیفون‌ها را در کمترین مدت زمان ممکن شارژ کند.

شاید تنها نقطه‌ی ضعف این استند‌ها نسبت به پد شارژ Air Power، عدم پشتیبانی آن از ایرپاد و اپل واچ باشد. با این وجود Logitech Powered بسیار زیبا طراحی شده و رنگ سفیدش با تناژ رنگی تمامی محصولات اپل خوانایی دارد.

البته بسیاری از کاربران به استند‌های شارژ بی سیم علاقه دارند چرا که جلوه‌ی ویژه‌ای به آیفون و میزی که روی آن قرار دارد می‌دهند. علاوه بر این با استفاده از استند‌ها، کاربر می‌تواند آیفون 10 خود را از طریق Face ID آنلاک کند و به تماشای ویدیو بپردازد

آیفون‌داران می‌توانند Logitech Powered را از همین ماه با قیمت ۶۹.۹۹ دلار سفارش داده و به تجهیزات جانبی خود اضافه کنند.

 

تماشا کنید:سولار اسکرول مشکلات شارژرهای خورشیدی معمول را حل می کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی