ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

گوگل کروم حالا از نوتیفیکیشن‌های ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند

کروم سال‌هاست که در دسترس کاربران ویندوزی بوده و از مدت‌ها پیش پشتیبانی از نوتیکفیشن‌های ویندوز یکی از قابلیت‌های کاربردی این مرورگر به حساب می‌آمد. با این وجود در نسخه‌های اخیر ویندوز و بعد از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۱۵

کروم سال‌هاست که در دسترس کاربران ویندوزی بوده و از مدت‌ها پیش پشتیبانی از نوتیکفیشن‌های ویندوز یکی از قابلیت‌های کاربردی این مرورگر به حساب می‌آمد. با این وجود در نسخه‌های اخیر ویندوز و بعد از تغییرات که ردموندی‌ها در نوتیکفیشن‌های سیستم عامل خود دادند، گوگل جای اینکه مرورگرش را با سیستم جدید هماهنگ کند خودش سیستم نوتیفیکشن‌ جدیدی برای کروم راه‌اندازی کرد.

حالا در نسخه ۶۸ کروم به نظر می‌رسد که بالاخره کروم از بخش نوتیفیکشن‌های ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت نوتیکفیشن‌های کروم مستقیما به قسمت Windows 10 Action Center (مرکز نوتیکفیشن‌ها) می‌روند. بنابراین کاربر از آنجا می‌تواند به نوتیفیکشن‌های مرورگر محبوب خود دسترسی داشته باشد.

نوتیفیکشن های کروم

با توجه به اطلاعات به دست آمده، این ویژگی از ماه‌ها پیش در مرحله تست قرار گرفته بود و از چند روز پیش برای ۵۰ درصد از کاربران کروم فعال شده است. احتمالا در روزهای آتی بقیه کاربران نیز به این ویژگی مجهز می‌شوند.

بزرگترین مزیت پشتیبانی کروم از نوتیفیکشن‌های ویندوز ۱۰ قابلیت شخصی سازی آن است؛ تعداد نوتیفیکیشن هایی که نمایش داده می‌شوند را می‌توانید محدود کرده و وقتی که در حالت تمرکز (Focus Assist) ویندوز ۱۰ هستید آن‌ها را غیر فعال کنید. البته اگر کاربر خواست باز می‌تواند از سیستم نوتیفیکشن‌های خود کروم استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حمیدرضا
    حمیدرضا | ۲۰ مرداد ۱۳۹۷

    عکس مطلب همخوانی با متن نداره

مطالب پیشنهادی