ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

داگ فیلد اپل تسلا پروژه تایتان
تکنولوژی

سرمهندس بخش طراحی و تولید خودروهای تسلا به شرکت اپل بازگشت

داگ فیلد (Doug Field) زمانی جانشین سرپرست تیم طراحی کامپیوترهای مک در اپل بود، اما برای تصاحب سمت سرمهندسی بخش طراحی و تولید خودروهای شرکت تسلا از جمع اهالی کوپرتینو جدا شد. حال خبر رسیده ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۰

داگ فیلد (Doug Field) زمانی جانشین سرپرست تیم طراحی کامپیوترهای مک در اپل بود، اما برای تصاحب سمت سرمهندسی بخش طراحی و تولید خودروهای شرکت تسلا از جمع اهالی کوپرتینو جدا شد. حال خبر رسیده که او بار دیگر به اپل باز گشته تا در پروژه تایتان این شرکت مشارکتی فعال داشته باشد.

فیلد در طی چند سالی که در تسلا مشغول به کار بود هدایت تیم های طراحی و تولید خودروهای این شرکت را بر عهده داشت، اما اوایل امسال و به دنبال عدم موفقیت تیم های مذکور در رساندن تیراژ تولید خودروی Model 3 به رقم وعده داده شده در سه ماهه نخست، ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل کمپانی خود مسئولیت های داگ فیلد را بر عهده گرفت.

حال به نظر می رسد اتفاق مورد بحث انگیزه لازم را برای این مدیر و مهندس با تجربه ایجاد کرده تا به محل کار سابق خود یعنی اپل باز گردد. به خصوص که حالا اهالی کوپرتینو در حال کار روی یک پروژه مرتبط با اتوموبیل های خودران هستند.

داگ فیلد اپل تسلا پروژه تایتان

طبق شنیده های متعدد، اپل دیگر به مانند گذشته به دنبال تولید خودرو با برند اختصاصی خود نیز و تا حد زیادی از بلندپروازی های اولیه خود در این زمینه کاسته است. حال تمرکز شرکت تنها روی توسعه یک پلتفرم و احتمالاً یک سامانه خودران هوشمند برای نصب روی سایر خودروها خواهد بود. در طی این مدت افراد زیادی از این پروژه جدا شده اند و تعداد کل نیروهای فعال در آن بسیار کاهش یافته است.

با این حال بازگشت مهندسی باتجربه که مدت زیادی مدیریت طراحی و تولید یک کمپانی اتوموبیل سازی را در اختیار داشته می تواند نوید تغییراتی اساسی را در برنامه های ثروتمندترین کمپانی دنیا بدهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی