ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

قیمت میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2019 در اروپا مشخص شد

پر فروش ترین کراس اور Plug-in هیبریدی در اروپا یعنی میتسوبیشی اوتلندر PHEV  از سوی میتسوبیشی با تغییراتی در بخش فنی آن برای مدل سال 2019 آماده فروش در در بازار انگلستان است و قیمت ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

پر فروش ترین کراس اور Plug-in هیبریدی در اروپا یعنی میتسوبیشی اوتلندر PHEV  از سوی میتسوبیشی با تغییراتی در بخش فنی آن برای مدل سال 2019 آماده فروش در در بازار انگلستان است و قیمت نهایی آن نیز مشخص شده است. این کراس اور در سه تریم juro، 4h و 4hs عرضه خواهد شد که در مدل پایه قیمتی برابر 34.255 پوند (در حدود 44.800 دلار) پس از کسر 2.500 پوند مشوق دولتی کشور انگلستان خواهد داشت.

ظرفیت کلی باتری های مدل جدید به 13.8 kWh رسیده است و خودروی مذکور توانایی طی مسافتی معادل 45 کیلومتر با قوای محرکه الکتریکی را در تست WLTP کسب کرده است. قوانین جدید زیست محیطی موسوم به WLTP خودروسازان را مجبور می کند تا برای کسب مشوق دولتی مقدار تولید co2 را تا 46 گرم در هر کیلومتر کاهش دهند و برد حرکتی آن ها در حالت تمام الکتریکی باید حداقل 45 کیلومتر باشد.

اگر بخواهیم کمی از مشخصات میتسوبیشی اوتلندر PHEV مدل 2019 صحبت کنیم باید عنوان کرد که مدل جدید از موتور با حجم بالاتر 2.4 لیتر به عنوان موتور احتراق داخلی بهره می برد که توانایی تولید 135 اسب بخار قدرت را در مجموع دارد و مقدار گشتاور تولیدی آن نیز به 211 نیوتن متر می رسد.

موتور الکتریکی قرار گرفته در محور عقب میتسوبیشی اوتلندر جدید توانایی تولید 95 اسب بخار قدرت دارد، موتور الکتریکی کوپل شده با موتور بنزین سوز نیز توانایی تولید 82 اسب بخار قدرت را دارد و ظرفیت باتری ها نیز همان طور که پیش از این گفتیم افزایش پیدا کرده است.

در نهایت میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو  به 2 لیتر در هر 100 کیلومتر می رسد.

در بخش تجهیزات این SUV می توان به اضافه شدن حالت رانندگی اسپرت اشاره کرد که به مدد سیستم چهارچرخ متحرک تجربه لذت بخش تری از رانندگی را عرضه می کند. ترمزهای جلو به نسبت مدل قبلی بزرگ تر شده اند.

میتسوبیشی اوتلندر

حالت رانندگی برفی نیز امکان حرکت در مسیرها با چسبندگی پایین را فراهم می کند. طراحی صندلی های جلو تغییر کرده است و به این ترتیب فضای راحت تری فراهم شده است.

جوی استیک دنده و طرح جدید برای ادوات داشبورد، خروجی سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان عقبی و همینطور خروجی USB برای آن ها از دیگر تغییرات نسبت به مدل قبلی است.

در بخش ظاهری نیز جلو پنجره گریل مشبک با طرح لانه زنبوری جدید را شاهد هستیم و طراحی سپر و چراغ ها نیز تغییر کرده است.

در بخش عقب نیز طراحی جدید سپر و یک اسپویلر بزرگ سقفی را شاهد هستیم. در این بخش رینگ های 18 اینچی با طراحی جدید کار را تکمیل می کنند.

از ویژگی های جدید میتسوبیشی اوتلندر PHEV می توان به سیستم اتصال و نمایش گوشی هوشمند بر روی صفحه نمایش مرکزی کنسول اشاره کرد که قابلیت کار با هر دو رابط اصلی یعنی اپل کار پلی و آندروید اتو را دارد. سیستم پیش گرمایش و پیش سرمایش به صورت استاندارد در این خودرو قرار داده شده اند و صندلی های جلو نیز به گرمکن مجهز هستند.

Mitsubishi Outlander PHEV

تهویه مطبوع دوگانه و شیشه جلو مجهز به گرمکن، ورود بدون کلید، دکمه استارت، لامپ مه شکن جلو، چراغ LED دی لایت...از ویژگی های هستند که به صورت استاندارد در مدل پایه میتسوبیشی اوتلندر PHEV تعبیه شده است.

در مدل های بالاتر شاهد بسته ایمنی که شامل دوربین 360 درجه، هشدار نقاط کور، هشدار دهنده ترافیک در عقب خودرو می شود هستیم. صندلی راننده برقی در 8 جهت، گرمکن فرمان، درب عقب برقی، چراغ های تقویت شده با LED و...از دیگر ویژگی های تریم های گران تر به شمار می رود.

در بالاترین سطح تجهیزات PHEV در حدود 51.150 دلار قیمت دارد.

پیش از این تجربه رانندگی کوتاه با میتسوبیشی اوتلندر PHEV را خدمتتان عرضه کردیم. شرکت آرین موتور به عنوان نمایندگی شرکت میتسوبیشی قصد عرضه این خودرو را در بازار ایران داشت و پیش فروشی برای این محصول نیز در نظر گرفته بود اما در حال حاضر تنها تعداد بسیار کمی از این مدل عرضه شده است و با توجه به وضعیت به وجود آمده و آینده نامشخص خودروهای وارداتی و به خصوص وضعیت نمایندگی های رسمی شرکت های مختلف باید دید که عرضه SUV محبوب میتسوبیشی اوتلندر در بازارهای اروپا و آمریکا به کجا خواهد کشید و آیا در آینده مدل جدیدتر PHEV هم در کشور ما عرضه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی