ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی نوت ۹
تکنولوژی

مدیر واحد موبایل سامسونگ: باتری گلکسی نوت ۹ کاملا ایمن است

چند روزی از معرفی عضو تازه خانواده گلکسی نوت سامسونگ می گذرد و از آنجایی که باتری گلکسی نوت ۹ سامسونگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد (بیشترین میزان در میان دیگر اعضای خانواده نوت) ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

چند روزی از معرفی عضو تازه خانواده گلکسی نوت سامسونگ می گذرد و از آنجایی که باتری گلکسی نوت ۹ سامسونگ ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد (بیشترین میزان در میان دیگر اعضای خانواده نوت) سامسونگ تلاش نموده تا اطمینان لازم را از بابت امنیت این موبایل به کاربران و خریدارانش بدهد.

حدودا دو سال از عرضه گلکسی نوت ۷ سامسونگ و جمع آوری آن از بازار به خاطر مشکل باتری می گذرد و موفقیت دیگر پرچمدارانی که بعد از سال ۲۰۱۶ از سوی این شرکت کره ای روانه بازار شدند سرنوشت تلخ این عضو از خانواده گلکسی نوت را در نظر کاربران کمرنگ کرده است.

این گوشی قرار بود به یکی از پرفروش ترین پرچمداران سری نوت تبدیل شود اما گرم شدن بیش از اندازه باتری آن و چند گزارش پراکنده در مورد آتش سوزی اش در نهایت به توقف تولید آن منجر گردید. بعد از چنین ماجرایی این سوال در ذهن بسیاری شکل گرفت که آیا سری نوت به حیات خود ادامه می دهد یا خیر که در نهایت سامسونگ  با ارائه گلکسی نوت ۹ (بررسی اختصاصی دیجیاتو) خط بطلانی بر تمامی این افکار کشید.

سامسونگ بلافاصله بعد از تشخیص علل اصلی بروز این مشکلات تصمیم گرفت که به تولید نوت ۷ خاتمه دهد و از آن زمان با اتخاذ تدابیر ایمنی بیشتر هرگونه نگرانی در رابطه با گرم شدن و آتش گرفتن موبایل های تولیدی اش را در دل کاربران از بین برد و این اطمینان را به آنها داد که دیگر چنین اتفاقی تکرار نمی شود.

دی جی کو مدیر واحد موبایل سامسونگ اوایل روز گذشته اظهار نمود که مهندسان شرکت متبوعش اطمینان کافی را در مورد ایمنی باتری گلکسی نوت ۹ کسب کرده اند و در نتیجه کاربران می توانند با خیالی آسوده و بدون هیچ نگرانی از این موبایل استفاده نمایند.

اگر خاطرتان باشد سامسونگ سال گذشته تیم تازه ای را برای کنترل کیفیت باتری محصولاتش ایجاد کرد. وظیفه این تیم بررسی همخوانی داشتن تولیدات سامسونگ با دستورالعمل های کیفی آن است. این شرکت همچنین تغییراتی را هم در دیگر بخش های چرخه تولید خود ایجاد کرد تا مطمئن شود که دیگر ماجرای نوت ۷ تکرار نمی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی