ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وازدات
خودرو

خرید و فروش خودروهای کارکرده؛ راه حل موقت شرکت های وارد کننده برای ادامه حیات در بازار

شرکت های وارد کننده خودرو که طی سال های گذشته در زمره شرکت های پر بازده و ثروتمند در بازار ایران تلقی می شدند در شرایط تازه و در پی وضع قانون ممنوعیت واردات خودرو ...

دنیا شیخی
نوشته شده توسط دنیا شیخی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

شرکت های وارد کننده خودرو که طی سال های گذشته در زمره شرکت های پر بازده و ثروتمند در بازار ایران تلقی می شدند در شرایط تازه و در پی وضع قانون ممنوعیت واردات خودرو با مشکلات عدیده ای مواجه شده اند و به خرید و فروش خودروهای کارکرده روی آورده اند. یکی از شرکت هایی که رسما استراتژی فعالیت خود را در این زمینه تغییر داده است. پرشیا خودرو است که سابقه فعالیت این شرکت در ایران، به سال 1383 تحت نام موسسه نوریانی و ادامه فعالیت آن از سال 1386 با نام پرشیا خودرو بعنوان فروش و خدمات پس از فروش BMW در ایران برمیگردد.

حالا این شرکت که تا سال گذشته عرضه گران قیمت ترین خودروهای بازار را بر عهده داشت به شکل توامان با چند مشکل مواجه شده است که یکی از آن ها ممنوعیت واردات خودروست و دیگری به عدم ترخیص بیش از دو سوم خودروهای وارد شده از گمرکات کشور مربوط می شود. در چنین شرایطی عجیب نیست که مدیران شرکت برای تداوم فعالیت خود طرحی را برای خرید و گارانتی کردن خودروها دست دوم اجرا کرده اند.
در طرح سراسری خرید خودروهای بی ام دبیلو و مینی پرشیا خودرو خودروهای با مدل ۲۰۱۳ به بالا با کارکرد حداکثر کارکرد ۶۰.۰۰۰ کیلومتر را از مالکان خریداری می کند در این طرح پرداخت وجه خودرو به مالکان بصورت به روز انجام می شود همچنین کلیه فرآیند نقل و انتقال خودرو توسط پرشیا خودرو انجام می پذیرد واحتیاجی به انجام فرآیند نقل و انتقال توسط مالک و حضور در مرکز شماره گذاری نیست. به علاوه خودروهای بی ام دبیلو و مینی با قیمت روز بازار خریداری می شوند.بدین ترتیب مالکان خودروهای بی ام دبلیو و مینی می توانند در کوتاهترین زمان خودرو های خود را به پرشیا خودرو واگذار کنند و بهای آن را در یک روز کاری دریافت نمایند بدون آنکه درگیر پروسه های نقل و انتقال خودرو بشوند .
همچنین امکان خرید خودروهای صفر کیلومتر مینی و بی ام دبلیو نیز در کنار مدل های دست دوم مهیا است و این خودروها با قیمت روز و مناسب خریداری می شوند .در بخش دوم این طرح فروش خودروهای بی ام دبلیو و مینی کارکرده قرار دارد .خودروها با گارانتی یک تا سه ساله پرشیا خودرو عرضه می شوند، در نتیجه خریدار می تواند با اطمینان کامل از سلامت خودرو اقدام به خرید کند. همچنین جهت رفاه خریداران، خودروها با اقساط تا ۲۴ ماهه به همراه بیمه بدنه عرضه می شوند. قیمت های مناسب و رقابتی از مزایای خودروهای عرضه شده در این طرح است.

مینی

همچنین در طرح فروش نیز فرایند نقل و انتقال خودرو بطور کامل توسط پرشیا خودرو انجام می پذیرد و خریدار خودروی خود را پلاک شده و بدون هیچ مشکلی از محل شرکت دریافت می نماید و احتیاجی به حضور فیزیکی در مراکز نقل و انتقال خودرو نیست.

البته براساس شواهد پرشیا خوردو تنها شرکتی نیست که در این زمینه فعال شده است و به نظر می رسد که بسیاری از دیگر شرکت های وارد کننده و حتی نمایندگی های فروش نیز به چنین رویکردی روی آورده اند که البته ممکن تا حدی در آشفته بازار ایران روزهای خودرو کشورمان به نفع مشتریان نیز تمام شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Shahinbarfi
    Shahinbarfi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

    تا قیمتا مثل پارسال نشه هیچ شرکتی نمیتونه دوام بیاره

مطالب پیشنهادی