ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین سلفی دوگانه گلکسی S10 پلاس سامسونگ
تکنولوژی

منابع آگاه از رزولوشن دوربین سه گانه گلکسی اس ۱۰ می گویند

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تعبیه دوربین سه گانه در گلکسی اس ۱۰ به گوش می رسید و حالا منابع آگاه با تایید این خبر رزولوشن دقیق هر یک از سه سنسور را ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۲

از مدت ها قبل شایعاتی در مورد تعبیه دوربین سه گانه در گلکسی اس ۱۰ به گوش می رسید و حالا منابع آگاه با تایید این خبر رزولوشن دقیق هر یک از سه سنسور را نیز افشا کرده اند.

بر این اساس دو مدل از گلکسی اس ۱۰ از دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی واید، ۱۶ مگاپیکسلی سوپر واید و ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو بهره خواهد برد. این منابع از ذکر گشودگی دیافراگم یا مجهز شدن دوربین مذکور به اپرچر متغیر شبیه به گلکسی نوت ۹ خودداری کرده اند.

بر اساس فرضیات کنونی یک مدل دیگر از گلکسی اس ۱۰ عرضه خواهد شد، هرچند انتظار می رود که این مدل ارزان قیمت تر به دوربین دوگانه مجهز شود. منابع مذکور از ذکر جزئیات بیشتر در رابطه با پیکربندی ماژول تصویربرداری این مدل اجتناب کرده اند با این وجود احتمالا سنسور سوپر واید در آن تعبیه نخواهد شد.دوربین سه گانه گلکسی S10 پلاساین منابع مدعی شده اند که دوربین های سه گانه به سری پرچمدار گلکسی اس محدود نشده و به میان رده های پریمیوم گلکسی A نیز بسط پیدا خواهند کرد. با این حال سنسورهای به کار رفته در این سری با گلکسی اس ۱۰ متفاوت بوده و شامل سه سنسور ۳۲، ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود.

کمپانی کره ای احتمالا در سال ۲۰۱۹ بسیاری از موبایل های خود از جمله میان رده های دیگر را به دوربین سه گانه مجهز خواهد کرد، روندی که نه با پرچمدار بعدی سری گلکسی اس بلکه با خانواده گلکسی A شروع می شود، چرا که گلکسی اس ۱۰ احتمالا طی کنگره جهانی موبایل در اسفند ماه و مدل های جدید سری A در آذر ماه معرفی خواهند شد.

 

تماشا کنید: بررسی ویدیویی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی A8 و A8 پلاس

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی