ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۱۰
تکنولوژی

گلکسی اس 10 نخستین گوشی 5G سامسونگ نخواهد بود

تنها چند روز از معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ می گذرد و در حالی که این موبایل هنوز به بازار عرضه نشده موج شایعات و خبرها در رابطه با پرچمدار بعدی شرکت کره ای با ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۰

تنها چند روز از معرفی گلکسی نوت ۹ سامسونگ می گذرد و در حالی که این موبایل هنوز به بازار عرضه نشده موج شایعات و خبرها در رابطه با پرچمدار بعدی شرکت کره ای با نام احتمالی گلکسی اس 10 قوت گرفته است. تازه ترین خبر در این باره آنکه عضو بعدی خانواده گلکسی اس اولین گوشی پشتیبانی کننده از تکنولوژی 5G سامسونگ نخواهد بود.

دی جی کو مدیر واحد موبایل این کمپانی در جریان رویداد رونمایی از گلکسی نوت 9 که پیشتر بررسی آن را در دیجیاتو خواندید در این باره اظهار داشته که سامسونگ مشغول همکاری با غول های مخابراتی کره است تا اولین گوشی پشتیبانی کننده از شبکه 5G خود را به صورت تجاری به بازار عرضه کند و دست بر قضی این موبایل گلکسی اس 10 نخواهد بود. این یعنی نخستین گوشی 5G سامسونگ یا قبل از این موبایل به بازار عرضه می شود یا بعد از آن. اگر این اتفاق قبل از معرفی پرچمدار بعدی سری گلکسی اس رخ بدهد یعنی گلکسی اس 10 از این تکنولوژی پشتیبانی نمی کند و اگر قبل از آن رخ بدهد یعنی اس ۱۰ قطعا از تازه ترین نسل شبکه های مخابراتی پشتیبانی میکند. براساس خبری که وبسایت ZDNet در این باره منتشر کرده است سرویس 5G قرار است که در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی در کره راه اندازی شود.

کو همچنین از علاقمندی اش برای عرضه نخستین اسمارت فون تاشوی سامسونگ گفت که طبق وعده وی در آینده نزدیک به بازار معرفی خواهد شد. این احتمال وجود دارد که دستگاه مورد بحث همان نخستین موبایل پشتیبانی کننده از شبکه 5G باشد اما کو جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

علاوه بر این، کو این مساله را که سامسونگ قصد ادغام کردن سری های نوت و اس را دارد رد کرد و مدعی شد که دست کم تا سال ۲۰۲۰ میلادی چنین اتفاقی رخ نخواهد داد:

برای آینده نزدیک تغییری در عرضه سری اس در نخستین نیمه سال و سری نوت در نیمه دوم سال رخ نخواهد داد.

گلکسی اس 10 نسل بعدی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس محسوب می شود و طبق برنامه ریزی ها سال آینده در جریان کنگره جهانی موبایل رونمایی می شوند. یعنی دقیقا زمانی که سامسونگ سری اس را مطابق با زمانبندی سال های قبل رونمایی می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alireza kolbadi
    alireza kolbadi | ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

    صددرصد میذاره واسه نوت بعدی،تا برای نوت یک انقلاب درست کنه،چون اختلاف نوت و اس کمه اینجوری میخواد بیشترش کنه

مطالب پیشنهادی