ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

طلسم 18 ساله بلیزارد شکست؛ لو رفتن عرضه دیابلو 3 برای سوییچ [به روزرسانی]

به روزرسانی 1: بعد از آن که شایعات عرضه دیابلو 3 برای سوییچ قوت گرفت، نینتندو و بلیزارد رسماً تایید کردند که باید منتظر عرضه این بازی روی سوییچ باشیم. این بازی در حالت قابل ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۵۹

به روزرسانی 1: بعد از آن که شایعات عرضه دیابلو 3 برای سوییچ قوت گرفت، نینتندو و بلیزارد رسماً تایید کردند که باید منتظر عرضه این بازی روی سوییچ باشیم. این بازی در حالت قابل حمل با کیفیت 720p و در صورت استفاده از داک کنسول، با کیفیت 960p اجرا خواهد شد. در نهایت ویدیو طنزی از معرفی Diablo 3 Eternal Collection منتشر شده که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می کنیم:


متن اصلی: به نظر می رسد که بلیزارد قصد دارد تا بعد از نزدیک به دو دهه، بازی جدیدی را برای کنسول های نینتندو منتشر کند. روز گذشته خبرگزاری فوربس سهواً لو داد که دیابلو 3 به زودی برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

ظاهراً این نسخه، Diablo 3 : Eternal Collection نام داشته و تمام بسته های الحاقی هایی بازی نیز در آن حضور خواهند داشت. یکی از ویژگی های جالب این نسخه به امکان تجربه آن به صورت 4 نفره و آفلاین بر می گردد. همچنین آیتم هایی از سری افسانه زلدا هم در بازی قابل استفاده خواهند بود.

هنوز بلیزارد این خبر را رسماً تایید نکرده اما چند ماهی می شود که شایعات مربوط به عرضه دیابلو 3 روی سوییچ در فضای مجازی شنیده می شود. اواخر اسفند ماه بلیزارد در حساب توییتر خود تیزری 6 ثانیه ای منتشر کرده بود که در آن به انتشار عنوانی از سری دیابلو برای کنسول نینتندو سوییچ اشاره می شود. در این تیزر، یکی از کاراکتر های اصلی این سری با استفاده از کلید برق (Switch) خاموش و روشن می شود.

دیابلو 3

در توضیحات این توییت عبارت «خواب خوبی ببینید» ذکر شده بود. بسیاری از کاربران این ویدیو کوتاه را نشانه ای از عرضه بازی دیابلو 3 برای کنسول نینتندو سوییچ دانسته اند، حدسی که ظاهراً درست از آب در امده است.

در حالی که 1 سال از عرضه سوییچ در بازارهای جهانی گذشته، این کنسول با فروش 20 میلیون واحدی خود طرفداران زیادی را پیدا کرده و رکورد های گوناگونی را جابجا کرده است. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از بازیسازان بزرگ که پیش از این علاقه چندانی به ساخت بازی برای کنسول های نینتندو نشان نمی دادند، رویکرد خود را در این زمینه تغییر دهند.

طی هفته ای که گذشت، بتسدا تایید کرد که قسمت جدید DOOM برای نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. این کمپانی پیش از این نیز The Elder Scrolls V: Skyrim را برای سوییچ عرضه کرده بود. هنوز تاریخ مشخصی برای Diablo 3 : Eternal Collection در نظر گرفته نشده اما این بازی احتمالاً 60 دلار قیمت خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی