ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Art Selfie
تکنولوژی

گوگل با Art Selfie به دنبال افراد شبیه شما در نقاشی‌ها می‌گردد

دوست دارید موزه‌های مهم دنیا را از نزدیک ببینید؟ اگر شرایط بازدید فیزیکی را ندارید، خوشبختانه اپلیکیشن Arts & Culture گوگل می‌تواند یک بازدید مجازی تمام عیار را برایتان به ارمغان بیاورد. البته به غیر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۰۰

دوست دارید موزه‌های مهم دنیا را از نزدیک ببینید؟ اگر شرایط بازدید فیزیکی را ندارید، خوشبختانه اپلیکیشن Arts & Culture گوگل می‌تواند یک بازدید مجازی تمام عیار را برایتان به ارمغان بیاورد.

البته به غیر از بازدید موزه‌ها، Arts & Culture خصوصیات جالب دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه می‌تواند افراد شبیه شما را در نقاشی‌های مشهور تاریخ جستجو کند. این ویژگی که مدت‌ها در انحصار کاربران آمریکایی و چند کشور اروپایی قرار داشت، بالاخره از انحصار خارج شده و حالا در اختیار کلیه کاربران Arts & Culture در سراسر دنیا قرار گرفته است.

Art Selfie

قابلیت جستجوی افراد مشابه در نقاشی‌ها که Art Selfie نام دارد، بر اساس تکنولوژی بینایی کامپیوتری گوگل (گوگل لنز) و یادگیری ماشینی کار می‌کند. به این صورت که وقتی از خودتان یک سلفی می‌گیرید، در آرشیو نقاشی‌ها به دنبال فردی می‌گردد که از لحاظ خصوصیات ظاهری شباهت زیادی به شما داشته باشد.

بنابراین بعد از چند ثانیه، فردی را یافته و میزان شباهت چهره‌اش به شما را بر حسب درصد بیان می‌کند. از آنجا که Art Selfie به عنوان یکی از گزینه‌های گوگل لنز مطرح است، احتمالا بتوان انتظار داشت که با اپلیکیشن گوگل فوتوز و دستیار هوشمند گوگل اسیستنت هم تعامل داشته باشد.

ویژگی Art Selfie را می‌توانید همین حالا و در منوی Home اپلیکیشن Arts & Cultures پیدا کنید. برای دانلود اپلیکیشن می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

 Google Arts & Culture

Google Arts & Culture

سازنده: Google LLC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 83 / 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • eimanarenji
    eimanarenji | ۱۴ شهریور ۱۳۹۷

    این قابلیت تازه از دیروز به صورت گلوبال ارائه شد، تا قبل از این ابتدا در آمریکا و سپس در انگلیس و برخی کشورهای اروپایی راه اندازی شده بود.

مطالب پیشنهادی