ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

افزایش نرخ بسته های اپراتورها
تکنولوژی

افزایش قیمت بسته‌های اینترنت توسط اپراتورهای موبایل

اگر سروکارتان با اینترنت موبایل باشد، تغییرات تعرفه بسته‌های اینترنت اپراتورهای را دیده‌اید، تغییراتی که عموم مشترکین موبایل را ناراضی کرده و دیگر خبری از بازار رقابتی نیست، چرا که در هر اپراتور، با گران شدن ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

اگر سروکارتان با اینترنت موبایل باشد، تغییرات تعرفه بسته‌های اینترنت اپراتورهای را دیده‌اید، تغییراتی که عموم مشترکین موبایل را ناراضی کرده و دیگر خبری از بازار رقابتی نیست، چرا که در هر اپراتور، با گران شدن بسته‌های اینترنت روبرو هستیم.

افزایش نرخ اینترنت اپراتورهای موبایل

اپراتور اول بسیاری از بسته‌های خود را تغییر داده و نرخ قیمت یکی از بسته‌های پرمصرف ماهانه را نیز افزایش داده است و از آنسو ایرانسل نیز قیمت تمامی بسته‌های خود را بالا برده و بسته‌های پرمصرف طولانی مدت خود را نیز دچار تغییراتی کرده است. همچنین  قیمت بسته های خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل نیز یکسان شده است و در بخش سه‌ماهه حجم‌ها کاهش و قیمت‌ها افزایش یافته است. نکته جالب توجه جبران کردن این افزایش قیمت با گذاشتن حجم‌هایی در ساعات شبانه 2 تا 7 بامداد است که عملا استفاده چندانی برای مشترکین ندارد.

البته باید گفت که در ابتدای تیر ماه برخی از بسته‌ها در همراه اول حتی ارزان تر هم شده‌اند.

افزایش نرخ بسته های اپراتورها

ایرانسل اما برخی بسته‌های اینترنتی محبوب مانند 5 گیگابایت، 6 تا 12 ظهر را حذف کرده و بسته‌های جدیدی را طراحی کرده که بنا به گفته روابط عمومی این مجموعه، بر اساس الگوی مصرف مشترکین خود آنها را تنظیم کرده است و 53 بسته مختلف را برای آنها در نظر گرفته است:

«ایرانسل بر اساس الگوی مصرف مشترکان خود بسته‌های جدید و مقرون به صرفه اینترنت همراه ماهانه معرفی کرده است. مشترکان با توجه به شیوه مصرف و هزینه‌های خود تنوع بیشتری برای تهیه و استفاده از بسته‌های ماهانه ارائه شده، دارند.»

افزایش نرخ بسته های اپراتورها

اپراتور رایتل نیز در این روزها با افزایش قیمت نسبی مواجه شده اما بنا به گفته کاربران، قیمت‌های فعلی این اپراتور در برابر دو اپراتور دیگر قدرت انتخاب بیشتری برای مخاطب خود در نظر می‌گیرد.

افزایش نرخ بسته های اپراتورها

وزیر ارتباطات روز گذشته نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و تاکید کرد که با سازمان رگولاتوری در حال رایزنی برای اصلاح این نحوه فروش هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • Hossien Shams
    Hossien Shams | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    17800 تومن برا 3 گیگ، آدم چی بگه دیگه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی