ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو های تولید داخل در بازار تهران و کرج

بازار خودرو همچنان ملتهب به نظر می رسد و روند افزایش قیمت خودرو ها ادامه دارد. در ابتدایی ترین روز هفته جاری همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو ها هستیم. البته گفته می شود که این ...

زهرا ملکی
نوشته شده توسط زهرا ملکی | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۵

بازار خودرو همچنان ملتهب به نظر می رسد و روند افزایش قیمت خودرو ها ادامه دارد. در ابتدایی ترین روز هفته جاری همچنان شاهد افزایش قیمت خودرو ها هستیم. البته گفته می شود که این افزایش قیمت حبابی بوده و اختلاف قیمت کارخانه و حاشیه بازار خودروها غیر واقعی است. به عنوان نمونه خودرویی مثل پراید 131 با قیمت حدودا 22 میلیون و 500 هزار تومان از کارخانه تحویل مشتری می شود و در حاشیه بازار با قیمت 36 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می رسد.

این در حالی است که همین خودرو در حدود 10 روز پیش 700 هزار تومان ارزان تر یعنی با قیمتی در حدود 36 میلیون تومان در حاشیه بازار خرید و فروش می شد.
سعید مؤتمنی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان خودرو ضمن اشاره به حبابی بودن این اختلاف قیمت به خریداران واقعی توصیه کرده که در خرید خودرو دقت کنند و آگاه باشند که وقتی فاصله قیمت یک محصول از کارخانه تا بازار به چندین میلیون تومان می‌رسد چراغ های هشدار حبابی بودن قیمت ها روشن شده و این احتمال قوت می گیرد که حباب قیمت ها شکسته شود.

مؤتمنی همچنین در مورد عدم تاثیرگذاری مثبت طرح های پیش فروش اخیر دو خودروساز بزرگ کشور عنوان کرده است که اگر خودرو‌های پیش‌فروش شده در کوتاه مدت به مشتریان تحویل داده میشد، بازار خودرو واکنش مثبت نشان داده و قیمت ها کاهش می یافت اما با توجه به اینکه زمان تحویل تعداد زیادی از خودروهای پیش فروش شده سال آینده است طبیعی است که بازار واکنش خاصی از خود نشان ندهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر قیمت خودرو های داخلی در ابتدایی ترین روز هفته جاری:

قیمت خودرو

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Reza
    Ali Reza | ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

    خوب الان نخره چند روز بعد مجبور میشه گرون تر بخره. کی حرف این مسئولین درست بوده که این دومیش باشه،

مطالب پیشنهادی