ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

۱۲۰ شرکت دانش‌ بنیان
تکنولوژی

حضور ۱۲۰ شرکت دانش‌ بنیان در دانشگاه امیرکبیر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از استقرار ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در برج فناوری این دانشگاه داد. بر اساس گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر «حسین حسینی تودشکی» در مراسم امضای تفاهم نامه میان ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از استقرار ۱۲۰ شرکت دانش بنیان در برج فناوری این دانشگاه داد.

بر اساس گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر «حسین حسینی تودشکی» در مراسم امضای تفاهم نامه میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمات و آموزش پزشکی به توان علمی این دانشگاه در حوزه‌های سلامت اشاره و عنوان کرد که دانشکده‌های مهندسی مکانیک، الکترونیک و مهندسی پزشکی این دانشگاه علاقه‌مندی بالایی در حوزه‌های سلامت و ساخت تجهیزات پزشکی دارند و باید شرایطی برای استفاده مطلوب از این پتانسیل‌ها فراهم شود.

تودشکی با بیان اینکه برخی از این شرکت‌ها در حوزه مهندسی پزشکی فعال هستند، ادامه داد:

«تولید باندهای زخم و نرم افزارهای مدیریت سلامت تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت‌ها است و در صورت توجه به پتانسیل‌های موجود قادر به رفع نیازهای حوزه سلامت هستیم.»

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر صدور مجوزها برای تجهیزات پزشکی ساخت داخل را از چالش‌های شرکت‌های دانش بنیان این حوزه نام برد و یادآور شد که لازم است زمینه‌هایی برای سرعت بخشی به صدور مجوزها در این حوزه ایجاد شود.

وی از آمادگی این دانشگاه برای پذیرش اساتید و فارغ التحصیلان فعال در حوزه سلامت خبر داد و یادآور شد که اعضای هیات علمی و فارغ التحصیلانی که حرفی در این حوزه داشته باشند استقبال خواهد شد ضمن آنکه نیروهای انسانی خبره این حوزه را به نهادهای مربوط معرفی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی