ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اولین تصاویر لو رفته از نسخه موبایل Call of Duty گرافیک بالای بازی را نشان می‌دهند

اکتیویژن در این چند سال فرصت خوبی را در عرصه بازی‌های موبایل از دست داده و حالا نه با یکی بلکه دو بازی می‌خواهد همه چیز را به یک باره جبران کند. آن‌ها در همکاری ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۵

اکتیویژن در این چند سال فرصت خوبی را در عرصه بازی‌های موبایل از دست داده و حالا نه با یکی بلکه دو بازی می‌خواهد همه چیز را به یک باره جبران کند. آن‌ها در همکاری با استودیوی کینگ، سازنده کندی کراش، مشغول ساخت یک نسخه اکشن از کال آو دیوتی هستند و به همراه آن کمپانی تنسنت، ناشر پابجی موبایل و Arena of Valor، هم برنامه دارد کال آو دیوتی دیگری را برای موبایل منتشر کند.

از چند روز پیش تصاویری مرتبط به بازی دوم در سراسر اینترنت دست به دست شده است. به نظر می‌رسد تنسنت تست بتای محدود بازی را آغاز کرده و همین مسئله نیز فرصتی را فراهم کرده تا برای اولین شاهد این عنوان باشیم؛ گرافیک فوق‌العاده بالا، حضور نقشه‌های قدیمی و البته رابط کاربری بد مهمترین چیزهایی هستند که در این تصاویر می‌توانیم ببینیم.

کالاف برای اندروید
بازی توسط استودیوی معروف Timi، یکی از زیرمجموعه‌های تنسنت، ساخته می‌شود. این سازنده قبلا با Arena of Valor و Contra Return توانایی‌اش در توسعه‌ بازی‌های موفق را ثابت کرده است.

تنسنت در بازی‌های اخیرش همیشه توانایی خود در برداشتن محدودیت‌های گرافیکی گوشی را به رخ کشیده و تصاویر جدید کال آو دیوتی موبایل باز همین مسئله را اثبات می‌کنند. همچنین در دو تصویر لو رفته از بازی، محیط‌ها شباهت زیادی به نقشه‌های محبوب Hijacked و Nuketown دارند.

با توجه به اینکه در این دو نقشه محیط کوچک‌تر است، حضور آن‌ها در کال آو دیوتی موبایل منطقی به نظر می‌رسد و احتمالا باید منتظر نقشه‌های محبوب بیشتری هم باقی بمانیم. جالب اینجاست اکانت توییتری که عکس‌ها را لو داده، ادعا کرده که نسخه نهایی بازی ممکن است دارای حالت زامبی (Zombie Mode) هم باشد.

کال اف دیوتی موبایل

اگر این شایعه رنگ و بوی حقیقت به خودش بگیرد، تمام آن چیزهایی که طرفداران می‌خواهند را کال آو دیوتی موبایل خواهد داشت. بد نیست بدانید کال آو دیوتی ساخته شده توسط تنسنت اولین نسخه از این بازی روی تلفن‌های هوشمند نیست و اکتیویژن سه بازی Call of Duty: Strike Team، Call of Duty: Heroes و Call of Duty: Black Ops Zombies را هم قبلا منتشر کرده است.

عناوینی که البته تفاوت‌های زیادی با نسخه‌های اصلی کال آو دیوتی داشتند و چیزی که پروژه‌های تنسنت و استودیوی کینگ را هیجان انگیز‌تر کرده، نزدیک‌تر بودن گیم پلی آن‌ها به کال آو دیوتی‌های کنسول‌ها است. هنوز تاریخی برای عرضه کال آو دیوتی تنسنت مشخص نشده و تنها می‌دانیم بازی ابتدا برای چین عرضه خواهد شد. برای دیدن بقیه تصاویر، روی آن‌ها کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hosein Zare
    Hosein Zare | ۲۳ دی ۱۳۹۷

    تو یه جا عکس دیده بودم که مود بتل داشت ولی قفل بود،گفته بودن از اون جایی که مود زامبی‌و بقیه مودا حدودا مثل نسخه های کنسولیه،به احتمال زیاد مود بتلش هم مثل نسخه های کنسول باید باشه،اگه تمام این حرفا درست باشه،پابجی‌و مدرن کامبت۵ یه رقیب خیییلی قدر پیداکردن

  • Mohammad Kadkhodaee
    Mohammad Kadkhodaee | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    این هم که تنسنت میسازه بتل رویاله؟

    • محمد کریمی
      محمد کریمی | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

      نه، این بازی همون مودهای کال آو دیوتی و بقیه بازی‌های شوتر رو داره. البته ممکنه یک حالت بتل رویال (مثل Blackout در بلک آپس 4) هم به بازی اضافه بشه. چیزی هنوز مشخص نیست

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۱۱ مهر ۱۳۹۷

    چه بشود

مطالب پیشنهادی