ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت
تکنولوژی

گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت برای ایرانسل

ایرانسل گواهی‌نامه‌ بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد. «افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و ‌«افزايش سطح رضايت مشتريان» در نظام ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۵

ایرانسل گواهی‌نامه‌ بین المللی سیستم مدیریت کیفیت را براساس استاندارد ایزو 2015-9001 برای فروش و خدمات پس از فروش دریافت کرد.

«افزایش سطح دسترسی آسان مشتریان به محصولات» و ‌«افزایش سطح رضایت مشتریان» در نظام مدیریت کیفیت براساس آخرین ویرایش استاندارد ایزو 2015-9001 طرح ریزی و پیاده‌سازی شد و پس از بررسی‌های انجام شده ایرانسل توانست گواهینامه این استاندارد را با تاییدیه شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) دریافت کند.

پیش از این، ایرانسل پس از انجام ممیزی‌ ثبت و صدور سیستم مدیریت رضایت‌مندی مشتریان، موفق به دریافت گواهی‌نامه‌های بین‌المللی استانداردهای ISO10002:2014 و ISO10004:2012 (بسته استانداردهای مشتری مداری) شده بود.

ایرانسل همچنین به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، اردیبهشت ماه 97 گواهی‌نامه انطباق سامانه مدیریت امنیت اطلاعات در حوزه مدیریت حساب مشترکان، شارژینگ و مدیریت خدمات فناوری اطلاعات را توسط شرکت پایانه داده‌های نوین، دریافت کرده است.

گواهی‌نامه سیستم مدیریت کیفیت

همینطور در اسفند ماه 96 نیز ایرانسل برای پنجمین سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

این تندیس که برای دریافت آن بیش از 800 شرکت مورد ارزیابی قرار گرفته بودند، براساس مفاد آیین‌نامه اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان و پس از بررسی و ارزیابی عملکرد ایرانسل، توسط وزیر صنعت، معدن و تجارت، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و رئیس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل اعطا شده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی