ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

به زودی قابلیت ساخت Moment از دسترس کاربران موبایل توییتر خارج می‌شود

از ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای ساخت مومنت‌ها (Moment) در توییتر مجبورید به وب‌سایت این سرویس اجتماعی سر بزنید؛ با توجه به تاییده امروز توییتر، کمتر از دو هفته دیگر قابلیت ساخت مومنت در اپلیکیشن اندروید ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

از ۲۳ اکتبر (۱ آبان) برای ساخت مومنت‌ها (Moment) در توییتر مجبورید به وب‌سایت این سرویس اجتماعی سر بزنید؛ با توجه به تاییده امروز توییتر، کمتر از دو هفته دیگر قابلیت ساخت مومنت در اپلیکیشن اندروید و iOS توییتر غیرفعال می‌شود و کسانی که می‌خواهند از این ویژگی استفاده کنند، چاره‌ای جز رفتن به سایت توییتر را ندارند.

ظاهرا کاربران اندروید و iOS سرویس استفاده زیادی از این ویژگی نمی‌کنند و همین مسئله هم باعث شده تا توییتر چنین تصمیمی را بگیرد: «وقتی قابلیتی به ندرت از آن استفاده می‌شود، ما آن را حذف می‌کنیم تا تمرکزمان را روی بخش‌هایی که شما بیشتر دوست دارید بگذاریم.»

مومنت‌ها در حقیقت مجموعه‌ای از توییت‌ها هستند که روی یک موضوع خاص تمرکز دارند. این سوژه می‌تواند واکنش‌های مردم نسبت به بازی فوتبال در حال پخش باشد، اتفاق مهمی که در گوشه دنیا دنیا رخ داده و بسیاری از توجهات به سوی آن جلب شده یا حتی داستانی شخصی که دوست دارید با بقیه به اشتراک بگذارید.

بد نیست بدانید توییتر هفته گذشته نسخه iOS اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و به واسطه آن حالا کاربران به کمک گزینه جدید «صرفه جویی در دیتا» (Data Saver) مصرف اینترنت خود را کاهش دهند. با فعال سازی این گزینه، تمام ویدیوهایی که به صورت خودکار نمایش داده می‌شوند مسدود شده و همچنین برای تصاویر، توییتر یک نسخه کم رزولوشن از آن‌ها را نشان می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی