ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A9 2018
تکنولوژی

مقایسه مشخصات گلکسی A9 سامسونگ با اصلی‌ترین رقبا

اواسط امروز بود کمپانی سامسونگ بالاخره از مدل 2018 موبایل گلکسی A9 رونمایی کرد؛ دیوایسی تحسین برانگیز که با چهار دوربین اصلی به دنبال کنار زدن رقبا و ایجاد استانداردی تازه در حوزه اسمارت فون ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ مهر ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

اواسط امروز بود کمپانی سامسونگ بالاخره از مدل 2018 موبایل گلکسی A9 رونمایی کرد؛ دیوایسی تحسین برانگیز که با چهار دوربین اصلی به دنبال کنار زدن رقبا و ایجاد استانداردی تازه در حوزه اسمارت فون ها است. سامسونگ گلکسی A9 را موبایلی مناسب برای افرادی که عاشق ماجراجویی هستند توصیف می کند و دی جی کو، مدیر واحد موبایل سامسونگ آن را مجهز به بهترین فناوری دوربین در میان تمام موبایل های هوشمند می داند.

گلکسی A9 به چهار سنسور اصلی مجهز شده که هر یک برای تصویربرداری در یک وضعیت خاص کاربرد دارند. علاوه بر دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/1.7، این موبایل به سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 10 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هم مجهز شده. از طرف دیگر دوربین جلوی 24 مگاپیکسلی نیز خیالتان را از ثبت سلفی های با کیفیت راحت خواهد کرد.

از نظر مشخصات سخت افزاری گلکسی A9 به اندازه دوربین اش برجسته ظاهر نمی شود، اما چیپست اسنپدراگون 660 به همراه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، مشخصاتی کاملاً معقول برای یک موبایل میان رده بوده و هر مشتری سختگیری را راضی می کنند.

با درنظرگیری تمام این مسائل، شاید بد نباشد که به مقایسه موبایل جدید سامسونگ با سایر موبایل های فعلی بازار مانند آنر 10، شیائومی می 8 پرو، نوکیا 7.1، سونی اکسپریا XA2 Plus و دیگر رقبا بپردازیم. برای مشاهده تصاویر در ابعاد بزرگ روی آنها کلیک کنید.

 گلکسی A9

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • ARRIIA
    ARRIIA | ۲۰ مهر ۱۳۹۷

    یه دوربین دیگه میذاشت اون وقت جمع مگاپیکسلای دوربیناش از تعداد میلی آمپرای باتریش بیشتر میشد?

  • bahram
    bahram | ۱۹ مهر ۱۳۹۷

    چ خبرتونه ....... چچچهه خبررررررتونه

مطالب پیشنهادی