ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 6T نخستین موبایل وان پلاس با حالت تصویربرداری در شب خواهد بود [به‌روزرسانی‌ شد]

علی رغم اینکه موبایل وان پلاس 6T از نظر مشخصات داخلی تفاوت چندان چشمگیری با وان پلاس 6 ندارد، پرچمدار جدید چینی ها قرار است از چند ویژگی متفاوت مثل باتری بزرگ تر، اسکنر اثر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۲۵ مهر ۱۳۹۷ | ۲۰:۱۵

علی رغم اینکه موبایل وان پلاس 6T از نظر مشخصات داخلی تفاوت چندان چشمگیری با وان پلاس 6 ندارد، پرچمدار جدید چینی ها قرار است از چند ویژگی متفاوت مثل باتری بزرگ تر، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و حالا به گفته یکی از سخنگویان وان پلاس، حالت Night Mode برای تصویربرداری در شب برخوردار باشد.

چنین قابلیتی هیچوقت در هیچ یک از موبایل های وان پلاس به کار گرفته نشده و برای همین نمی دانیم که دوربین دستگاه در شرایط کم نور چه عملکردی می تواند از خود به جای بگذارد. با این همه اگر معیار را دیوایس های رقیب بگذاریم، احتمالاً باید شاهد قابلیت هایی نرم افزاری باشیم که وضوح و جزییات تصویر را در سناریوهای کم نور حفظ می کنند. این حالت ضمناً می تواند به کاهش نویزهایی که معمولاً در تصاویر کم نور ثبت می شوند بینجامد.

در حال حاضر گمان بر اینست که حالت Night Mode به عنوان بخشی از آپدیت جدید Oxygen OS که به صورت پیش فرض روی 6T نصب خواهد بود از راه می رسد. این بدان معناست که دیگر اسمارت فون های قدیمی تر وان پلاس هم می توانند در نهایت از طریق به روزرسانی نرم افزار، از Night Mode بهره مند شوند. گذشته از بهبودهایی که در اپلیکیشن دوربین به وجود می آید، Oxygen OS موجود در وان پلاس 6T قابلیت های دیگری مانند ناوبری مبتنی بر ژست های حرکتی ارتقایافته را نیز برای کاربران به ارمغان خواهد آورد. به روزرسانی رابط کاربری هم از دیگر تغییراتی است که در Oxygen OS جدید به چشم خواهد آمد.

در نهایت باید افزود که موبایل وان پلاس 6T از روز ششم نوامبر برای خرید در اروپا در دسترس قرار می گیرد. تاریخ عرضه دستگاه در دیگر نقاط جهان مانند آمریکا هنوز تایید نشده اما بعید است که فاصله چندانی با تاریخ عرضه در اروپا داشته باشد.

به‌روزرسانی: به گفته پیت لائو، مدیرعامل وان پلاس، موبایل وان پلاس 6T به صورت پیش فرض همراه با ورژنی از Oxygen OS عرضه می شود که بر مبنای اندروید 9.0 پای توسعه یافته است. او اضافه می کند که عرضه به روزرسانی اندروید 9 برای موبایل هیا سری وان پلاس 5 و وان پلاس 3 نیز به تاخیر افتاده؛ علت این مسئله ظاهراً نیاز تیم توسعه فرمور به مدت زمان بیشتر برای برطرف سازی برخی مشکلات بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی