ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل ۳
تکنولوژی

گوگل با یک به‌روزرسانی، مشکل ذخیره تصاویر را در پیکسل 3 برطرف می‌کند

بعد از گزارش های متعددی که درباره مشکلات مختلف در موبایل های خانواده پیکسل 3 منتشر شد، گوگل به نظر حالا برای برطرف سازی حداقل یکی از این مشکلات آماده است؛ مشکلی که باعث می ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱ آبان ۱۳۹۷ | ۲۰:۲۵

بعد از گزارش های متعددی که درباره مشکلات مختلف در موبایل های خانواده پیکسل 3 منتشر شد، گوگل به نظر حالا برای برطرف سازی حداقل یکی از این مشکلات آماده است؛ مشکلی که باعث می شد تصاویر به ثبت رسیده با دوربین پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال، ذخیره نشوند.

یکی از سخنگویان این کمپانی اخیراً به اعتراض کاربران واکنش نشان داده و اعلام کرده: «ما بزودی و طی هفته های آتی به روزرسانی نرم افزاری تازه ای منتشر خواهیم کرد که مشکل نادر عدم ذخیره درست تصاویر را برطرف می کند.»

گفتنی است که تا به این لحظه، مشکل صرفاً به پیکسل 3 محدود نبوده و تعداد اندکی از موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس و ال و نیز دیگر موبایل های اندرویدی مانند کهکشانی های سامسونگ، موتو زی و موتو E موتورولا و همچنین نکسوس 5X با آن مواجه شده اند.

به نظر می رسد که علت مشکل، بسته شدن فوری اپلیکیشن دوربین گوگل بعد از ثبت یک تصویر باشد فرصت ذخیره کردن آن تصویر را از آن می گیرد. کاربران می گویند تصویر بند انگشتی را می توان در گالری اپلیکیشن دوربین دید اما پس از باز کردن گالری محو می شود یا روز بعد مجدداً در اپلیکیشن دوربین ظاهر می شود. تا زمان انتشار به روزرسانی گوگل، کاربران می توانند برای حل مشکل اپلیکیشن دوربین را تا به پایان رسیدن پردازش HDR باز نگه دارند یا این قابلیت را کاملاً غیرفعال کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی