ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

۸ نکته مهم برای پیروزی در مسابقات آریو کاپ؛ قهرمان فیفا، PES و کلش رویال باشید

زمان زیادی تا شروع مسابقات آنلاین آریو کاپ باقی نمانده و قرار است برندگان در مجموع جوایزی به ارزش ۱۳.۵ میلیون تومان دریافت کرده و حتی شانس حضور در مسابقات WESG را داشته باشند. آریو ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

زمان زیادی تا شروع مسابقات آنلاین آریو کاپ باقی نمانده و قرار است برندگان در مجموع جوایزی به ارزش ۱۳.۵ میلیون تومان دریافت کرده و حتی شانس حضور در مسابقات WESG را داشته باشند.

آریو کاپ در سه رشته فیفا 19، PES 2019 و کلش رویال برگزار می‌شود و به همین دلیل قصد داریم در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که شما را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده‌تر کرده و شانستان را برای دریافت جایزه افزایش می‌دهد. اما پیش از هر چیز و قبل از تمام شدن مهلت ثبت نام، به رایگان در مسابقات ثبت نام کنید تا بخت خود را برای کسب جوایز بیازمایید.

8 نکته برای موفقیت در رشته‌ی PES 2019 آریو کاپ

شبیه‌ساز فوتبال کونامی که دو ماهی از انتشار آن می‌گذرد، به عقیده بسیاری از طرفداران همیشگی این سری و منتقدان بهتر از نسخه پیشین خود عمل کرده و یکی از بهترین عناوین ورزشی موجود در بازار محسوب می‌شود.

همان‌طور که در بررسی این بازی هم اشاره کردیم، حرفه‌ای شدن در PES 2019 زمان زیادی نمی‌برد و قطعا با رعایت 8 نکته که در ادامه این متن به آن‌ها اشاره می‌کنیم، سطح مهارت شما در این عنوان چند پله بالا‌تر خواهد رفت.

۱. با حوصله دفاع کنید

سرعت بازی در PES 2019 نسبت به نسخه پیشین کاهش یافته و همین موضوع باعث شده انجام کارهای تاکتیکی به مراتب منطقی‌تر از گذشته شوند. یکی از این موارد به نحوه دفاع کردن در بازی برمی‌گردد. اولین نکته کلیدی دفاع در فوتبال که در PES 2019 هم اهمیت زیادی دارد به دفاع کردن از جلوی بازیکن و نه از پشت آن مربوط می شود. سعی کنید تا جای ممکن مدافعان خود را از خط میانی عبور نداده و به جز موارد ضروری از آن‌ها در حملات خود استفاده نکنید.

مورد دیگری که بسیاری از کاربران آن را در دفاع فراموش می‌کنند به سر نزدن به منوی چینش ترکیب و مشخص نکردن جایگاه مدافعین در زمین برمی‌گردد. بسیاری از رقیبان شما در آریو کاپ از تاکتیک ضدحمله استفاده خواهند کرد و اگر مدافعان‌تان به اندازه کافی عقب ننشسته باشند، موقعیت‌های خطرناکی برای تیم حریف ساخته خواهد شد.

دفاع پوششی را هم فراموش نکنید. پوششی به این معنا که دفاع کردن خود را تنها به تکل کردن بازیکن مقابل محدود نکرده و به جای آن سعی کنید که تا جایی که امکان دارد مسیر حریف را سد کنید؛ یعنی حریف توانایی حرکت در عمق را نداشته باشد و بعد از فشارهای بازیکن شما به وسیله تن به تن شدن و تنه زدن توپ را لو بدهد.

۲. با یک دکمه شوت نزنید!

سیستم شوت زنی بازیکنان در PES 2019 کاملا نسبت به گذشته متفاوت شده و حال باید با برنامه‌ و دقت بیشتری برای گل زدن به حریفان خود شوت بزنید. البته دقیق شدن سیستم شوت زنی به این معنا نیست که شما نباید از شوت‌های از راه‌ دور و حتی ریسکی استفاده کنید. به طور کلی زدن شوت در PES 2019 به سه فاکتور، جهت حرکت توپ، فاصله بازیکن شما تا دروازه حریف و توانایی‌های او بستگی دارد.

با توجه به این فاکتورها باید در فاصله نزدیک و دورتر از دروازه به شکل‌های متفاوتی شوت بزنید. برای مثال در فاصله دور بهتر است که سرعت حرکت توپ در جریان بازی زیاد نباشد تا بازیکن مورد نظر بتواند کنترل و در نتیجه دقت بهتری را در به ثمر رساندن گل داشته باشد. در فاصله‌های نزدیک‌تر هم تا جای ممکن دکمه شوت را یکنواخت اما کم پر کرده و از دکمه R2 در پلی استیشن 4 استفاده کنید.

۳. تیم خود را خوب بشناسید

برای موفقیت در مسابقات آنلاین آریو کاپ باید هرگونه تعصب نسبت به باشگاهی خاصی را کنار گذاشته و تیمی مناسب را برای حضور در مقابل حریفان انتخاب کنید.در انتخاب تیم همواره به این موضوع که یک باشگاه چقدر جدا از قدرت بالای بازیکنان داخل زمین، نیمکت قدرتمندی هم دارد توجه کنید. چون در بسیاری از موارد بازیکنان اصلی شما روی فرم نیستند و در نتیجه استفاده از یک فرد دیگر نتیجه بهتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

همچنین طرفداران قدیمی سری PES می‌دانند که برای شناسایی یک بازیکن تنها نباید به امتیاز کلی بازیکن توجه کرد و حتما در منوی ترکیب یا ادیت بازی نگاهی به امتیازات بازیکنان مورد نظرتان در بخش‌های مختلف داشته باشید تا متوجه شوید که چه کسی برای نفوذ، شوت زدن یا دفاع کردن گزینه مناسب‌تری محسوب می‌شود.

۴. دستتان را از روی دکمه سرعت بردارید

اولین نکته ساده‌ای که حتی بسیاری از کاربران قدیمی PES رعایت نمی‌کنند به نگه داشتن دائمی دکمه سرعت برمی‌گردد. سرعت بیشتر باعث می‌شود کنترل بازیکن شما روی توپ کم‌تر شده و در نتیجه امکان از دست رفتن آن افزایش یابد. همچنین جدا از مسائل تاکتیکی، شما وظیفه مدیریت انرژی تیم‌تان را هم برعهده خواهید داشت و خسته شدن افراد کلیدی تیم در هر کدام از پست‌ها قطعا باعث کم‌آوردن تیم شما در اواخر نیمه دوم بازی خواهد شد. علاوه این موارد، بهتر است که به امتیاز استقامت هر بازیکن دقت کرده و بر اساس همین موضوع میزان فعالیت او را مشخص کنید. بسیاری از بازیکنان در زمینه امتیاز کلی خوب هستند اما زود خسته می‌شوند و بهتر است از آن‌ها مدت زمان کم‌تری استفاده شود.

۵. از پاس‌های بلند‌ نترسید

یکی از ترس‌های همیشگی کاربران فیفا و PES به استفاده از توپ‌های بلند برمی‌گردد. هر چقدر که استفاده از دریبل‌ها و دادن پاس‌های کوتاه مطمئن‌تر باشند، استفاده از پاس‌های بلند و توی عمق بیشتر گره بازی را باز می‌کنند. برای این که دقتتان در استفاده از سانتر‌های بلند بیشتر شود حتما نگاهی به نقشه کوچک پایین نمایشگر داشته باشید تا به تخمین خوبی از محل بازیکن مورد نظرتان برسید. هر از چندگاهی منطقه بازی را تعویض کنید تا فشار از یک طرف زمین مسابقه بر داشته شود.

همچنین دادن پاس‌های بلند باعث خواهد شد که در بعضی از مواقع بازیکنان حریف غافلگیر شده و با یک فضای خالی مناسب برای طراحی یک ضد حمله روبرو شوید. بازیکنان جلوی خودتان را خوب ببینید، به‌ آن‌هایی که فضا دارند پاس بدهید و از نگه داشتن دکمه سانتر و پاس عمق به هیچ‌عنوان نترسید.

۶. بر اساس وضعیت مسابقه دفاعی یا هجومی بازی کنید

یکی از فاکتورهای فرد برنده در مسابقات آریو کاپ هوشمندی در چینش استراتژی طی یک مسابقه فوتبال است. به این معنا که برای موفقیت باید استراتژی تیم‌تان را بر اساس نتیجه و وضعیت مسابقه تعین کنید.

در بخش چینش ترکیب می‌توانید حالت‌های مختلفی را برای بازی خود تعین کنید و با استفاده از دکمه جهت آن‌ها را فعال نمایید. در حالت عادی، تیم روی وضعیت بالانس تنظیم شده و اگر تیم‌تان تحت فشار شدید حملات حریف بوده یا نیاز زیادی به گل زدن دارید می‌توانید وضعیت را کمی تغییر داده تا به جریان بازی مسلط‌تر شوید.

۷. حرکات نمایشی را فراموش نکنید

در فوتبال امروز تاکتیک جای تکنیک را گرفته اما هنوز هم زدن حرکات تکنیکی در PES می‌تواند راهکار بسیار خوبی برای پشت سر گذاشتن بازیکنان حریف باشد. همه می‌دانند که سری PES به راحتی زدن حرکات تکنیکی مشهور است و PES 2019 نیز این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید با کمی‌ تمرین تعداد زیادی از کارهای تکنیکی را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنم تا قبل از آغاز مسابقات آریو کاپ، حتما سری به بخش تمرین بازی زده و بعضی از حرکات نمایشی کارآمد را تمرین کنید که حسابی طی مسابقه به دردتان خواهد خورد.

۸. زدن ضربات کاشته را تمرین کنید

به ثمر رساندن ضربات کاشته در PES 2019 کار نسبتا آسانی بوده و تنها به کمی تمرین نیاز دارد. شخصا اولین ضربه آزاد خودم در PES 2019 را به گل تبدیل کردم.

حتما در انتخاب راست پا یا چپ پا بودن زننده‌های ضربه آزاد دقت کنید و ضربات از نزدیک را حتما شوت بزنید. در مورد ضربات از راه دور هم تصمیم به موقعیت شما بستگی دارد. اگر ضربه کمی در گوشه‌های زمین بوده و شما از بازیکنان سر زنی بهره می‌برید، حتما به سمت دروازه حریف به طوری که دور از دستان دروازه بان باشد سانتر کنید و همچنین اگر موقعیت بازیکن جلوی شما در یک ضربه دور از دروازه خوب بود، پاس دادن هم گزینه مناسبی برای خلق موقعیت محسوب می‌شود.

8 نکته برای موفقیت در رشته‌ی فیفا 19 آریو کاپ

خوشبختانه یا بدبختانه، فیفا 19 تفاوت‌های زیادی نسبت به نسخه‌ سال گذشته خود دارد و با توجه به این نکته که زمان زیادی از انتشار این بازی نگذشته، هنوز بسیاری از کاربران حرفه‌ای فیفا به بالاترین سطح بازی خود در این عنوان نرسیده و در نتیجه اگر کاربر نیمه حرفه‌ای این بازی هستید، شانس شما نسبت به گذشته بیشتر شده است.

۱. به سیستم جدید شوت زنی مسلط شوید

مهم‌ترین تغییر فیفا جدید نسبت به گذشته سیستم جدید شوت زنی موسوم به Timed Finishing است؛ سیستمی که به بازیکن اجازه می دهد با یک کلیک بیشتر دکمه شوت در زمان مناسب، شوتی به مراتب حرفه ای تر را روانه دروازه حریف بکند. البته مهارت یافتن در به ثمر رساندن این توپ‌ها بسیار سخت است و با توجه به این نکته که Timed Finishing جزیی از مسابقات آنلاین بازی و آریو کاپ محسوب می‌شود، بهتر است از همین حالا حرفه‌ای شدن در آن را استارت بزنید.

اگر برای بار دوم دکمه شوت را فشار ندهید، فرآیند ضربه زدن به توپ مانند قبل انجام می‌شود اما بعد از زدن دوباره دکمه شوت، یا باید مهارت بالایی در استفاده از این سیستم داشته یا قید گل شدن آن را بزنید.

۲. تاکتیک‌های داینامیک را فراموش نکنید

یکی از موثرترین تغییرات فیفا 19 نسبت به نسخه پیش به اضافه شدن تاکتیک‌های داینامیک به بازی برمی‌گردد. بر اساس این قابلیت، شما می‌توانید مجموعه کاملی از تاکتیک‌ها را از قبل طراحی کرده و در میانه بازی آن‌ها را عملی کنید.

باید دقت کنید که در بخش تاکتیک‌ها کار درست مشخص کردن جداگانه وظایف هر فوتبالیست و شخصی سازی تاکتیک‌های هجومی، دفاعی و بازیسازی خواهد بود. برای این که وقتتان از قبل گرفته نشود، این تاکتیک‌ها را از قبل شخصی سازی کرده تا بتوانید با استفاده از دکمه‌های سمت چپ هر موقع که خواستید آن‌ها را انتخاب کنید.

۳. پنالتی زدن را تمرین کنید

الکترونیک آرتز تقریبا هر سال سیستم زدن پنالتی در فیفا را تغییر می‌دهد و فیفا 19 هم جدا از این قضیه نیست. حتی اگر از کاربران قدیمی این بازی هستید، حتما مکانیزم زدن پنالتی را تمرین کنید. برای آشنایی کاربران با پنالتی‌های فیفا 19، یک بخش آزمایشی وجود دارد که قطعا انجام دادن آن کمک زیادی به شما خواهد کرد.

با توجه به آن که درگیری‌ها در فیفا جدید به طور قابل مشاهده‌ای بیشتر از قبل شده‌اند، امکان رخ دادن پنالتی تعین کننده در بازی هم بیشتر از قبل بوده و به همین دلیل گذاشتن چند دقیقه وقت و یادگیری آن‌ یک امتیاز مثبت برای شما در مسابقات آریو کاپ خواهد بود.

۴. دروازه بان خوب را در اولیت قرار دهید

دروازه‌بان‌های فیفا 19 نقشی محوری را در روند بازی ایفا می‌کنند و به همین دلیل مهم است که هنگام انتخاب تیم خود برای مسابقات آنلاین آریو کاپ به در اختیار داشتن یک گلر با کیفیت دقت کنید. برای مثال، باشگاه‌هایی مثل منچستر یونایتد، رئال مادرید، لیورپول، پاریس سینت ژرمن، بایرن مونیخ و بارسلونا با توجه به آن که هم در سایر بخش‌ها و هم در دروازه مهره‌های قدرتمندی دارند گزینه بسیار مناسبی برای شما محسوب می‌شوند.

۵. آخرین آپدیت بازی را نصب و به آن عادت کنید

فیفا به خصوص در آپدیت‌های اولیه خود تغییرات زیادی در بخش گیم‌پلی می‌کند و بعد از گذشت دو سه ماه از زمان عرضه به طور کل به یک بازی دیگر تبدیل می‌شود. جدا از این که برای امکان آنلاین بازی کردن فیفا 19 باید آن  را به آخرین نسخه آپدیت کنید، بهتر است قبل از شروع مسابقات آریو کاپ حتما مدتی با آپدیت جدید بازی کلنجار بروید تا با تغییرات آن نسبت به نسخه پیشین آشنایی پیدا کنید.

آپدیت‌ اخیر فیفا 19 تغییراتی را در بخش دروازه‌بانی به‌وجود آورده و تعادل برخی از المان‌های گیم‌پلی را تغییر داده و به همین دلیل تجربه آن قبل از شروع مسابقات، می‌تواند برگ برنده شما باشد.

۶. در شش قدمی دکمه شوت را پشت سر هم فشار ندهید

آریو کاپ

بسیاری از کاربران هنگامی که نزدیک به دروازه حریف می‌شوند، دکمه شوت را پشت سر هم فشار می‌دهند. با توجه به Timed Finishing بازی، دیگر این قضیه در فیفا 19 کاربرد ندارد و تنها باعث خواهد شد که شوت‌های صد در صد گل شما از دست بروند. در موقعیتی که نزدیک دروازه هستید، تنها شوت را  کمی پر کرده و جهت درست را بگیرید. قضیه زدن پشت سر هم دکمه شوت در رابطه با ضربات سر بازی هم برقرار بوده و اگر بعد از زدن کرنر این کار را انجام بدهید،‌ به احتمال زیاد شوت شما از دست خواهد رفت.

۷. نام بازیکنان را روی سرشان داشته باشید

بله! اشتباه نخوانده‌اید. با توجه به این که مسابقات با استفاده از دوربین‌های برداکست تلویزیون دنبال خواهد شد، ممکن است که شما نتوانید با استفاده از چهره آن‌ها، بازیکن مورد نظرتان را حدس بزنید. نمایش اسم بازیکنان روی سر آن‌ها باعث می‌شود که بدانید کنترل چه بازیکنی را بر عهده دارید و اصلا آیا بازیکن مورد نظر در سر جای خودش قرار گرفته یا خیر.

نباید از این موضوع غافل شوید که شناخت بازیکنان برای زدن ضربات موضوع بسیار مهمی است و با توجه به امتیاز مهارت متفاوتی که هر کدام از آن‌ها دارند، در فاصله‌ها گوناگون از دروازه، عملکرد متفاوتی دارند و شناختشان باعث می‌شود که بدانید باید با چه کسی ضربه خاصی را به ثمر برسانید.

۸. درگیرانه دفاع کنید

یکی از مشکلات فیفا 18 به ضعیف بودن بخش دفاعی بازی بر می‌گشت. این قضیه باعث شده بود در بسیاری از بازی‌های آنلاین تعداد غیرقابل باوری گل بین دو تیم رد و بدل شود. این مشکل در فیفا 19 تا حدود زیادی رفع شده اما استفاده از آن نیاز به یادگیری چند ترفند ساده دارد.

اولین نکته دفاع کردن به استفاده از مربع (در حالت آلترناتیو) در زمان مناسب برمی‌گردد. باید حواستان باشد که هنگامی که از وارد شدن ضربه به بازیکن حریف مطمئن هستید این دکمه را بزنید زیرا در غیر این صورت بازیکن شما بدون نتیجه تکل کوتاه انجام داده و مسیر برای حریفتان باز می‌شود.

همچنین هنگامی که چه در دفاع و چه در حمله نیاز به حفظ توپ دارید، می‌توانید با استفاده از دکمه L2 کمی زمان برای بازیکن خود بخرید تا او به اصطلاح روی توپ چتر زده و تا رسیدن بازیکن بعدی‌تان اجازه رسیدن حریف به توپ را نمی‌دهد.

8 نکته برای موفقیت در رشته‌ی کلش رویال آریو کاپ

کلش رویال سوپرسل یکی از بازی‌هاییست که تقریبا روی گوشی اکثر گیمرهای موبایلی پیدا می‌شود. این استراتژی مکانیکی جزو پرطرفدارترین بازی‌های موبایلی حال حاضر است اما به هیچ وجه حرفه‌ای شدن در آن کار آسانی نیست. اگر کم و بیش کلش رویال را بازی کرده‌اید و حالا دارید برای مسابقات آریو کاپ آماده می‌شوید بهتر است به این ۸ نکته خوب توجه کنید تا نتایج بهتری بگیرید.

۱. برای حمله کردن عجله نکنید

شاید مهمترین نکته‌ای که باید حین بازی کردن کلش رویال آن را رعایت کنید همین عجله نکردن برای حمله باشد. خیلی وقت‌ها بهتر است توپ و میدان را به طرف مقابل بدهید و ببینید که حریفتان چه حقه‌هایی در آستین دارد. به هر حال، باهوش‌ترین آدم‌ها هم در بازی‌های استراتژی یک جا ته می‌کشند و دیگر ترفندی برایشان باقی نمی‌ماند که بخواهند با آن‌ سد راهتان شوند. پس تا جایی که می‌توانید صبر پیشه کنید، هر حرکت حریف را زیر نظر بگیرید، حیله‌ها و نقاط قوتش را بفهمید و در هر ثانیه به دنبال لحظه مناسب برای حمله بگردید.

۲. از افتادن برج‌ها نترسید

هر کاربری در کلش رویال ترکیب کارت منحصر به فرد خودش را دارد. خیلی از ترکیب‌ها در اوایل بازی قدرتمند ظاهر می‌شوند و خیلی‌های دیگر در آخرین لحظات، کار را یک سره می‌کنند. پس بسته به نوع کارت‌هایی که در اختیار دارید، یک استراتژی مناسب در پیش بگیرید و ببینید که بهتر است تمام قوای خود را در اوایل بازی خرج کنید یا در ثانیه‌های آخر سرنوشت ساز. در این حین اگر یکی از تاورهایتان هم افتاد نگران نشوید چراکه وقت برای جبران کردن زیاد است.

۳. الکسیرهای حریفتان را بشمارید

شمردن الکسیرهای حریف یکی از مهمترین چیزهایی است که در طول یک مسابقه باید حواستان به آن جمع باشد. بی‌شک کسی که مدام در حال شمردن الکسیرهای طرف مقابل است و می‌تواند روی مصرف الکسیر خود نیز مدیریت داشته باشد در اکثر مسابقات پیروز میدان است. چراکه در بیشتر مواقع یکی از طرفین مسابقه فراموش می‌کند که برای استفاده از کارت‌های مختلف ۱۰ الکسیر بیشتر ندارند. به همین خاطر همیشه شمردن الکسیرهای طرف مقابل یک برگ برنده به حساب می‌آید و می‌توان در زمان مناسب از این موضوع استفاده کرد و در عرض چند ثانیه سه برج حریف را با خاک یکسان کرد.

۴. یاد بگیرید که از کارت‌ها چطور استفاده کنید

مهمترین چیزی که باید در کلش رویال یاد بگیرید نحوه درست استفاده کردن از کارت‌هاست. برای بازی وقت بگذارید و سرسری برای پیشرفت قدم برندارید. کارت‌ها را بشناسید، یاد بگیرید که از آن‌ها کجا و در چه زمانی استفاده کنید و توانایی‌های آن‌ها را دست کم نگیرید. شاید باورش سخت باشد اما برای طرفی که الکسیر زیادی برایش باقی نمانده، فرستادن یک آیس اسپریت پشت هاگ رایدر کابوسی تمام عیار است. این در حالیست که اغلب ما حتی حاضر نیستیم آیس اسپریت را در ترکیب‌هایمان بیاوریم، چه برسد به اینکه بخواهیم از آن برای حمله استفاده کنیم. پس هیچ کارتی را دست کم نگیرید و تا جایی که امکانش هست دانش خود را در مورد دک‌ها و کارت‌های مختلف بالا ببرید.

۵. در ترکیب کارت‌ها اعتدال به خرج دهید

این خیلی مهم است که ترکیب‌های شما در آریو کاپ بالانس باشد. باید از قبل برای هر حقه‌ای خود را آماده کرده باشید. ساده‌ ترین راه برای بالانس کردن دک‌ها نیز این است که حداقل یک ساختمان (مثل اینفرنو تاور)، یک اسپل (همانند زپ) و یک کارت سوارم (مانند ارتش اسکلت) مناسب در ترکیب‌های خود جای دهید. با این کار تقریبا در برابر اکثر نیروهای دشمن حرفی برای گفتن خواهید داشت و می‌توانید با چند دور چرخیدن کارت‌ها تمام حقه‌های حریفتان را نقش بر آب کنید.

۶. در غافلگیر کردن حریف کوتاهی نکنید

همیشه در دک‌های خود یک یا دو کارت برای غافلگیر کردن حریف‌هایتان در آریو کاپ نگه دارید. حرفه‌ای‌های کلش رویال اغلب به بازیکنان عادی حتی یک لحظه‌ هم اجازه فکر کردن نمی‌دهند. آن‌ها در بسیاری موارد هاگ رایدر یا بالون‌هایشان را فدا می‌کنند تا طرف مقابل برای لحظاتی درگیر آن‌ها شود. اما زمانی که حریفشان مشغول آن‌ها شد و کارت‌های با ارزشش را برایشان خرج کرد در لحظه مناسب استراتژی عوض می‌کنند و از سمت دیگر طوری به برج‌ها حمله‌ور می‌شوند که دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‌ماند.

۷. طمع کار نباشید

هیچ وقت در کلش رویال و مسابقات آریو کاپ طمع کار نباشید. این مهمترین نصیحتی است که می‌توانم به شما بکنم. با انداختن تنها یک برج نیز پیروز میدان خواهید بود. پس زمانی که بازی را جلو هستید بی‌خود و بی‌جهت از کارت‌هایتان برای حملات پی‌در‌پی استفاده نکنید. این قطعا به ضرر شما تمام خواهد شد. به جای این کار، بازی را مدیریت کنید و تا جایی که امکانش هست با آرامش به دفاع بپردازید.

۸. مگانایت را فراموش نکنید

اگر کارت لجندری مگانایت را دریافت کرده‌اید یک برگ برنده خیلی مهم در دست دارید. مگانایت به معنای واقعی کلمه یک گیم چنجر تمام عیار است. هم در حمله توانمند است و هم در دفاع. از معدود کارت‌های ۷ الکسیری هم هست که ارزش هدر دادن این مقدار الکسیر را دارد. چراکه مگانایت در عرض یک لحظه می‌تواند حمله حریف را حنثی کند و شما را در موقعیت حمله قرار دهد. پس اگر مگانایت را در میان کارت‌هایتان دارید حتما آن را در دک اصلی خود قرار دهید.


اگر نکات کلیدی و مهم دیگری در ذهن دارید که در این مقاله ذکر نشده حتما در قسمت نظرات با ما و دیگر شرکت کنندگان در مسابقات آریو کاپ در میان بگذارید. برای ثبت نام همین حالا می‌توانید به وبسایت آریو مراجعه کنید و در یکی از رشته‌های مورد علاقه‌تان به رایگان ثبت نام کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی