ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

میت بوک ۱۳ اینچی
تکنولوژی

رونمایی هواوی از میت‌بوک لمسی ۱۳ اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل

هواوی از یک لپ تاپ لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است. میت بوک ۱۳ اینچی همانطور که از نام آن برمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

هواوی از یک لپ تاپ لمسی سبک و ظریف رونمایی کرده که از پردازنده قدرتمند اینتل، پردازشگر گرافیکی انویدیا و حسگر اثر انگشت برخوردار است.

میت بوک ۱۳ اینچی همانطور که از نام آن برمی آید از نمایشگری ۱۳.۳ اینچی با نسبت تصویر ۳:۲ و رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل بهره می برد که ۸۸ درصد از پنل جلو را به خود اختصاص داده و قابلیت شناسایی فرمان های لمسی را دارد. این صفحه نمایش با زاویه دید ۱۷۸ درجه ای و روشنایی ۳۰۰ نیتی از گاموت رنگی ۱۰۰ درصدی sRGB  پشتیبانی کرده و حاشیه های کناری آن تنها ۴.۴ میلی متر عرض دارند.

پیکربندی های در نظر گرفته شده برای میت بوک ۱۳ اینچی شامل پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5-8265U در کنار کارت گرافیک ۲ گیگابایتی انویدیا جی فورس MX150 و یا پردازنده نسل هشتم Core i7-8565U در کنار پردازشگر گرافیکی UHD Graphics 620 است. به گفته هواوی این پردازنده ها نسبت به نسل قبل ۴۰ درصد کارایی بالاتری را به ارمغان می آورند. این دستگاه از نظر حافظه نیز به ۸ گیگابایت رم LPDDR3 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است.میت بوک ۱۳ اینچی

وظیفه نقل و انتقال داده بر عهده دو پورت USB C، بلوتوث ۵، وای فای دو بانده و فناوری هواوی شَیر ۳.۰ بر پایه چیپ های nfc قرار دارد. این فناوری قابلیت انتقال هزار تصویر در کمتر از ۲ دقیقه و یک ویدیو یک گیگابایتی در ۳۴ ثانیه را دارد. باتری ۴۲ وات ساعتی امکان مشاهده ۱۰ ساعت ویدیوی مداوم را فراهم می کند.

از مشخصات دیگر باید به دو اسپیکر، فناوری دالبی اتموس و وبکم یک مگاپیکسلی اشاره کرد که برخلاف میت بوک ایکس پرو زیر صفحه کلید نرفته و بالای نمایشگر قرار دارد. ضخامت میت بوک ۱۳ اینچی از ۱۴.۹ میلی متر فراتر نرفته و تنها ۱.۲۸ کیلوگرم وزن دارد.

میت بوک ۱۳ اینچی طی ماه آینده و در رنگ های نقره ای، خاکستری و صورتی از راه می رسد اما کمپانی چینی هنوز به قیمت آن اشاره نکرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۶ آبان ۱۳۹۷

    وبکم یک مگابایتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگاپیکسل منظورتونه حتماً

  • Mha 00
    Mha 00 | ۱۶ آبان ۱۳۹۷

    خیلی خوبه اما ممنون میشم قیمتشو به تومن هم بنویسین .درمورد تبلت های m5 هم همینطور .
    البته ممنون میشم یه نقد در مورد تبلت های هیبریدی ایلایف و جی ال ایکس بنویسید و همینطور از علل تولید مجدد تبلت های w11

مطالب پیشنهادی