ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات جدید از گوشی هواوی پی اسمارت 2019؛ احتمال پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص چهره و بدنه ضد آب

هواوی پی اسمارت یکی از گزینه‌های خوش قیمت با سخت افزار مناسب و دوربین‌ دوگانه امسال محسوب می‌شد و حال به نظر می‌رسد که مدل جدیدتری از این گوشی در راه است. پیش از این ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲ آذر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۹

هواوی پی اسمارت یکی از گزینه‌های خوش قیمت با سخت افزار مناسب و دوربین‌ دوگانه امسال محسوب می‌شد و حال به نظر می‌رسد که مدل جدیدتری از این گوشی در راه است.

پیش از این هم نشانه‌هایی از عرضه پی اسمارت بعدی مشاهده شده بود اما به تازگی وب‌سایت آلمانی WinFutre تصویری از این موبایل معرفی نشده را منتشر کرده است. این تصویر، نشان می‌دهد که پی اسمارت جدید ضد آب بوده و از دوربین‌ دوگانه سری AI camera هم بهره می‌برد.

حضور عبارت AI camera به این معنا است که ظاهرا ما با قابلیت‌هایی همچون توانایی تشخیص چهره و دیگر ویژگی‌های یک دوربین هوشمند طرف خواهیم بود. یکی از ضعف‌های مدل پیشین پی اسمارت به استفاده از چیپست کایرین 659 برمی‌گشت که به گفته منابع مختلف با چیپ جدیدتر کایرین 710 با ۴ هسته پردازشی جایگزین شده تا شاهد یک پیشرفت قابل توجه نسبت به قبل باشیم.

هواوی پی اسمارت

این گوشی به احتمال زیاد در مدل‌ هایی با ۳ یا ۴ گیگابایت رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس تصویر منتشر شده می‌توان گفت که با یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی روبرو هستیم که از باتری ۳۳۲۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند.

بازار موبایل‌های اقتصادی با عرضه مدل‌های مختلفی از سمت هواوی، ایسوس و شیائومی داغ است و باید منتظر ماند و دید که آیا پی اسمارت 2019 با قدرت پردازشی بیشتر و تکنولوژی هوش مصنوعی دوربین خود می‌تواند به حفظ جایگاه هواوی در این بازار کمک کند یا خیر. البته از این نکته هم نباید غافل شد که بعضی از تحلیلگران معتقد هستند که دیگر جایی برای پیشرفت گوشی‌های میان‌رده باقی نمانده و هواوی باید تمرکز خود را روی مدل‌های گران‌تر بگذارد.

جدا از این موارد، به نظر می‌رسد که هواوی در حال همکاری با ال جی برای ساخت گوشی‌های هوشمند تاشو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • بهروز بازیون
    بهروز بازیون | ۳ آذر ۱۳۹۷

    این گوشی خوبیه اگه با قیمت مناسب بتونه وارد کشور بشه که کلن بعیده در کل سری اقتصادی هواوی عالیه بنظرمن

مطالب پیشنهادی