ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ برای تولید حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر گلکسی اس 10 با دو کمپانی همکاری می‌کند

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده‌، شرکت‌های GIS و O-film هر دو تولید کننده حسگر اثر انگشت پرچم‌دار معرفی نشده سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 خواهند بود. قرار است این دو کمپانی برای ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

بر اساس گزارش هایی که اخیرا منتشر شده‌، شرکت‌های GIS و O-film هر دو تولید کننده حسگر اثر انگشت پرچم‌دار معرفی نشده سامسونگ یعنی گلکسی اس 10 خواهند بود. قرار است این دو کمپانی برای تولید حسگرهای اثر انگشت با کوالکام نیز همکاری داشته باشند.

در حال حاضر، انتظار می‌رود که گلکسی اس 10 ماه فوریه سال آینده میلادی معرفی شود و به همین دلیل، GIS و O-film به احتمال زیاد کار خودشان برای تولید حسگرهای اثر انگشت این گوشی را از یک ماه قبل یعنی طی ژانویه 2019 آغاز خواهند کرد.

با توجه به آن‌ که کمپانی GIS تایوان نرخ بهره‌وری بهتری داشته و O-film نیز با ظرفیت بیشتر، هزینه کمتری را برای تولید محصولات نیاز دارد، همکاری این دو باعث خواهد شد تا سامسونگ در تولید یکی از مهم‌ترین قطعات پرچمدار جدید خود هم در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و هم به کیفیت بالا برسد. این موارد مربوط به مدل گران‌تر اس 10 می‌شوند و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که مدل پایه این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت کناری استفاده کند.

حسگر اثر انگشت
محل احتمالی قرار گرفتن حسگر اثرانگشت در مدل گرانتر S10

جدا از همه این‌ها، کمپانی‌های Gis و O-film برای بدست آوردن امتیاز همکاری با سامسونگ برای تولید گلکسی نوت بعدی که در شش ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی خواهد شد، تلاش می‌کنند.

سامسونگ قصد دارد تا با اعمال تغییرات کلیدی در طراحی اس 10 نسبت به مدل‌های قبلی، از ادامه دار شدن کاهش سود بخش موبایل خود جلوگیری کند. یکی از شایعات جدید در رابطه با این گوشی به استفاده مدل‌های گرانتر گلکسی اس 10 از پوشش سرامیکی به جای شیشه‌ خبر می‌داد.

همچنین اخیرا هم رندری از گلکسی اس 10 به بیرون درز کرده بود که نشان می‌داد این گوشی به دوربین زیر نمایشگر مجهز خواهد بود و نمایشگر آن‌ هم بر اساس ثبت اختراعی که اخیرا از سوی سامسونگ انجام گرفته است، ظریف‌تر از گوشی‌های فعلی می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۸ آذر ۱۳۹۷

    سلام،دیجیاتـو لطــــفا امـکان زوم روی تصاویـر رو در آپـدیت بعـدی اضافـه کن،‌قبـلا میـشد تصویـر رو بـاز کـرد و زوووم کـرد امـا خیـلی وقتـه دیگـه نمیـشه و ایـن مـورد بــشدت کـاربرها رو اذیـت میـکنه...

مطالب پیشنهادی