ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیشتر از ۷۵ درصد آیفون‌ها به iOS 12 به‌روزرسانی شده‌اند

سیستم عامل iOS 12 از همان از انتشار خود توانست محبوبیت زیادی بین کاربران آیفون و آیپد پیدا کند. این سیستم‌عامل طی مدت زمانی کمتر از یک ماه، روی ۵۰ درصد آیفون‌ و آیپدها نصب ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

سیستم عامل iOS 12 از همان از انتشار خود توانست محبوبیت زیادی بین کاربران آیفون و آیپد پیدا کند. این سیستم‌عامل طی مدت زمانی کمتر از یک ماه، روی ۵۰ درصد آیفون‌ و آیپدها نصب شد و حال این آمار به رقم فوق العاده ۷۵ درصد رسیده  است.

بر اساس گزارشی تازه، iOS 12 در حال حاضر سهمی ۷۵.۰۵ درصدی را میان تمام دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل iOS داشته و رتبه بعدی هم به نسخه ۱۱ ام آن با ۱۱.۴۶ درصد سهم اختصاص دارد و در این میان تنها نزدیک به ۵ درصد از آیفون‌ها و آیپد‌ها موجود در بازار از نسخه قدیمی iOS استفاده می‌کنند.

سیستم عامل iOS 12
نارنجی: iOS 12 آبی: iOS 11

جالب است بدانید که iOS 11 در مدت زمانی مشابه طی سال گذشته تنها به سهم ۵۹ درصدی از بازار دستگاه‌های مجهز به iOS رسید و برای رسیدن به سهمی ۶۵ درصدی به بیش از هفت ماه زمان نیاز داشت؛ زمانی که برای iOS 12 تنها نزدیک به دو ماه طول کشید. این سیستم عامل حتی در مقایسه با iOS 10 که تا ژانویه ۲۰۱۷ به سهم ۷۶ درصدی رسیده بود، عمکلرد بهتری دارد. در نهایت، پیش بینی می‌شود که iOS 12 با حفظ روند رو به رشد خود به زودی به محبوب‌ترین نسخه iOS تبدیل شود.

البته موفقیت سیستم عامل iOS 12 چندان هم بی حاشیه نبوده. چندی پیش فردی در ایالات متحده اعلام کرد که آیفون 10 او پس از آپدیت شدن به iOS 12.1 منفجر شده است. البته ظاهرا این مشکل فراگیر نیست و تنها تعداد بسیار کمی از کاربران آیفون 10 هنگام به‌روزرسانی گوشی خود با مشکل داغ شدن دستگاه روبرو شده‌اند.

علاوه بر این موارد با انتشار iOS 12.1 تعداد زیادی اموجی به این سیستم عامل اضافه شده که اموجی مرد یا زن کچل در صدر محبوب‌ترین آن‌ها قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • LOGANLEGEND
    LOGANLEGEND | ۹ آذر ۱۳۹۷

    هیچی نداره این شرکت کاسب جز همین پشتیبانی که اینم اگه نداشته باشه که خ ?

  • MReza527
    MReza527 | ۹ آذر ۱۳۹۷

    گوشی هزار دلاری توقع دارید آپدیت نشه ، مگ چند مدل آیفون داریم، نسبت به تعداد 80درصد هم کمه،
    4,5,6,7,8,10 ,10s
    حالا چندتا مدل فرعی هم داره از لحاظ ظرفیت داخلی یا سایز صفحه نمایشگر .... یه کم فکر کنید

    • فـرزاد
      فـرزاد | ۹ آذر ۱۳۹۷

      آی کیو همون آیفون 4 مدل اس 5 سال آپدیت براش اومد ، فقط یک نمونه اندرویدی مثال بزن که این همه مدت آپدیت شده باشه فریمورش "پچ امنیتی نه ، آپدیت کامل سیستم عامل"

      • MReza527
        MReza527 | ۹ آذر ۱۳۹۷

        توهین و تعصب ک تو خونته.تعصب ب یه کمپانی گوشی سازی خنده‌دار نیست؟
        اولا با هر آپدیت گوشی کندتر میشه و باتریش ضعیف تر (حتی دادگاه ب خاطرش تشکیل شده)
        دوما این کمپانی سالی یه گوشی میزنه و قویترین سخت افزار ممکن رو استفاده میکنه و گرانترین گوشی اون ساله و یک سال تمرکز میکنه رو ساختش ، پس طبیعه که مشتریشو برای پرداخت این هزینه قانع کنه با آپدیتی ک شکل آیکونو تغییر میده و عمر باتریو کم میکنه .
        سوما کمپانی اندرویدی ساسونگ ، الجی ، هوآوی، سونی ، شیاومی ، ...... سالانه بالغ بر 20 مدل گوشی میدن با تنوع سخت افزار و قیمت به نظرت توی 5 سال به صرفه هست 100مدل گوشی پشتیبانی بشن (حداقل2سال ک پشتیبانی میشن پرچمدارا3سال)
        ساده تر یعنی 5 سال یه گوشی رو پشتیبانی کنی یا 5 سال 20 گوشی رو پشتیبانی کنی که سود آنچنانی هم ازش ب دست نیاوردی
        چهارمن الان خود گوگل چون شبیه اپل سال یکی دو مدل گوشی میزنه تقریباً 4 سال آپدیت میده
        پنجما .....
        6
        7

        • MAYSAM D
          MAYSAM D | ۹ آذر ۱۳۹۷

          نگفتی نوت 9 چند دلاره؟ داریم راجع به گوشی های تاپ صحبت میکنیم و نه گوشی 400 دلاری سامسونگ! اون جریان کند کردن گوشی های قدیمی (نه گوشی یکی دو سال پیش!) هم به خاطر ضعیف شدن باتری بود که خود اپل توضیح داد که شما اگه خیلی ناراحتی میتونی مثل سامسونگ که بعد از 18 ماه اصلا آپدیت براش نمیاد ، اپل رو آپدیت نکنی ( تازه میشی مثل سامسونگ!!!)
          ولی بازم نگفتی گوشی 1000 دلاری سامسونگ چند ماه ساپورت میشه؟! البته اگه تا اون موقع اصلا کار کنه!!!

          • MReza527
            MReza527 | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

            بزرگوار
            اولن فکر کنم آیفون داری (خودم سونی داشتم سالها دو ساله شیاومی گرفتم)
            دومن پشتیبانی ب ماه نیست ب سیستم عامله ک سالی یه اندروید میاد بیرون معمولاً پرچمدار هر شرکتی بگیری سه اندروید بعدش هم میاد پچ امنیتی هم پنج سال هست ، خودم ام 4 سونی دارم هنوز رفع باگ و پچ براش میاد
            سومن دارم میگم اپل سالی یه مدل گوشی میدی نه بیستا پس تمرکز و هزینه کمتری میخاد پشتیبانی
            چهارمن ....


          • MAYSAM D
            MAYSAM D | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

            عزیز دل برادر چرا طفره میری؟ خب یک گوشی میده و تمرکز روی یکی راحته بله! خب سامسونگ هم اگه خیلی سختشه نمیتونه همه رو ساپورت کنه ، میتونه یک گوشی بده اونم! نه اینکه 100 مدل بده و هیچی به هیچی. من مشتری چه گناهی دارم؟! اتفاقا تا همین پارسال انواع و اقسام سامسونگ رو داشتم و هنوزم دارم ولی اپل هم یک سال بیشتر ندارم.

          • MReza527
            MReza527 | ۱۰ آذر ۱۳۹۷

            عزیزجان دقیق مطالعه کن
            طفره کجاست؟
            دارم میگم سه تا ورژن آندروید میاد واسه پرچمدار که تقریباً سه ساله ههه پچ امنیتی و آپدیت رفع باگ هم میاد که‌ حتی بیشتر از پنج سالم شده

            آیا آپدیتی که واسه آیفون ۴ میاد مثلن دو آی او اس بعد از نسخه ای که رو گوشی خریدی تموم قابلیتهاش روی اون گوشی کار میکنه ؟ نه فقط انگار تم عوض شده .

            باید به خودت تلقین کنی من دارم گرانترین گوشی سال رو میخرم پس بهترین گوشیه ، (تازه تو ایران که نصف امکاناتش تعطیله) بدجوری تبلیغات اثر گذار بوده

    • MAYSAM D
      MAYSAM D | ۹ آذر ۱۳۹۷

      ببخشید الان مثلا نوت 9 چند دلاره؟! بعد چند ماه آپدیت میشه؟!!!

مطالب پیشنهادی