ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی سوپرمن راک‌استدی به‌زودی معرفی خواهد شد [به‌روزرسانی شد]

به‌روزرسانی: سفتون هیل، مدیرعامل استودیو راک‌استدی اعلام کرد که بازی جدید این استودیو ربطی به شخصیت سوپرمن نداشته و در مراسم The Game Awards امسال رونمایی نخواهد شد. خبر اصلی: هر چقدر که به برگزاری ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۰

به‌روزرسانی:

سفتون هیل، مدیرعامل استودیو راک‌استدی اعلام کرد که بازی جدید این استودیو ربطی به شخصیت سوپرمن نداشته و در مراسم The Game Awards امسال رونمایی نخواهد شد.

خبر اصلی:

هر چقدر که به برگزاری The Game Wards 2018 در هفته‌ی آینده نزدیک می‌شویم، شایعات بیشتری از بازی‌هایی که قرار است در این رویداد معرفی شوند در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شوند. یکی از این عناوین، محصول در حال ساخت استودیو محبوب راک استدی گیمز است.

پس از انتشار بازی Batman: Arkham Knight در سال 2015 میلادی، شایعات بسیاری پیرامون پروژه‌ی بعدی راک استدی در فضای مجازی منتشر شد. یکی از این شایعات به ساخت عنوان ابرقهرمانی بر اساس سوپرمن اشاره می‌کرد. از آن زمان تاکنون، گهگاهی شایعات مختلف در فضای مجازی منتشر می‌شد که ساخت چنین عنوانی را تایید می‌کرد.

در قسمت 156 از سری پادکست‌های وبسایت کوتاکو که Catching Up On Fall Games نام داشت، درباره‌ی موضوعات مختلفی از جمله Sega Genesis Classics collection و Red Dead Online به صحبت پرداخته شد. در بخشی از این پادکست که بیش از همه‌ مورد توجه کاربران قرار گرفت جیسون شرایر، نویسنده و گزارشگر وبسایت کوتاکو، درباره‌‌ی محصول بعدی استودیو راک استدی صحبت کرد:

خب، باقی شایعات درباره‌ی محصول در حال ساخت استودیو راک استدی گیمز هستند. احساس می‌کنم موعد آن [معرفی بازی] فرا رسیده است. 3 سال از انتشار Arkham Knight می‌گذرد. [در حال حاضر] همه انتظار دارند که این استودیو اقدامی انجام دهد. فکر می‌کنم The Game Awards زمان مناسبی برای چنین کاری باشد.

راستش را بخواهید، شنیده‌ام که اعضای استودیو در حال حاضر روی چه محصولی کار می‌کنند. قصد ندارم پروژه‌ی آن‌ها را فاش کنم و تنها می‌توانم بگویم که همه‌ی شایعاتی که تاکنون از این بازی منتشر شده، همگی مزخرف بوده‌اند.

برای مثال شایعاتی مبنی بر ساخت Justice League یا Superman در فضای مجازی منتشر شد. قضیه از این قرار بود که برخی کاربران وبسایت 4Chan از چند منبع مختلف اخباری با محوریت بازی Superman دریافت می‌کردند. سپس پیش خودشان فکر می‌کردند که چنین محصولی در حال ساخت است که شایعه به وجود می‌آید. پس از آن نیز پستی را مبنی بر «راک استدی مشغول ساخت سوپرمن است» منتشر می‌کردند.

Superman: World's Finest

طبق صحبت‌های شرایر، جدیدترین ساخته‌ی راک استدی با محوریت سوپرمن نیست، بلکه درباره‌ی گروهی‌ از ابرقهرمانان است که سوپرمن یکی از آن‌ها خواهد بود. همچنین بازی قرار است به صورت «بازی به عنوان سرویس» (Games as a Service) در اختیار علاقه مندان قرار گیرد.

در حالی که کاربران مشغول بررسی این پادکست بودند، شایعه‌ی دیگری در فضای منتشر شد که به نوعی صحبت‌های شرایر را تایید می‌کرد. یکی از کاربران وبسایت ResetEra متوجه شد در حال حاضر یک بازی با نام Superman: World's Finest در وبسایت Game System Requirements لیست شده است؛ عنوانی که استودیو راک استدی وظیفه‌ی ساخت آن را بر عهده دارد.

در اینجا دو نکته وجود دارد که توجه به آن‌ها خالی از لطف نیست: نخست اینکه با توجه به شرایط و مقررات استفاده از این وبسایت، هر فردی به راحتی نمی‌تواند یک بازی را در لیست قرار ندهد. علاوه بر این، بازی Devil May Cry 5 یک ماه پیش از این معرفی رسمی، در این وبسایت رویت شد.

نکته‌ی دوم هم این است که World's Finest نام یک سری کتاب‌های کمیکی است که ماجراجویی‌های سوپرمن، بتمن و رابین همراه با یکدیگر را روایت می‌کند. چنین نام گذاری، صحبت‌های شرایر را تایید کند. در پایان، توصیه می‌کنیم تا زمان برگزاری The Game Awards در تاریخ 15 آذر صبر کنید؛ زیرا طبق اخبار رسمی، در این رویداد 10 بازی جدید معرفی خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی