ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

این کودک 7 ساله چگونه از یوتیوب 22 میلیون دلار درآمد کسب کرد

رایان به عنوان یک کلاس اولی تفاوت زیادی با هم سن و سال‌های خودش ندارد و مثل دوستان هفت ساله خود عاشق اسباب بازی و قطار است؛ البته نکته‌ای در مورد رایان وجود دارد که ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۱۳ آذر ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۹

رایان به عنوان یک کلاس اولی تفاوت زیادی با هم سن و سال‌های خودش ندارد و مثل دوستان هفت ساله خود عاشق اسباب بازی و قطار است؛ البته نکته‌ای در مورد رایان وجود دارد که باعث می‌شود او از انجام این کار میلیون‌‌ها دلار درآمد کسب کند.

تفاوت او با دیگر بچه‌ها این است که رایان به جای اتاق خواب خود، جلوی دوربین با اسباب‌ بازی‌ها بازی می‌کند و نتیجه را با میلیون‌ها مشترکش که اکثرا سن و سالی مانند خود او دارند، در یوتیوب به اشتراک می‌گذارد.

او را می‌توان یکی از شناخته شده‌ترین سلبریتی‌های یوتیوب دانست. از زمان آغاز کار رایان در سال ۲۰۱۵ تا امروز، ویدیوهای او بیش از ۲۶ میلیارد بار دیده شده‌اند و او در مجموع توانسته تا ۱۷.۳ میلیون مشترک منحصربه‌فرد در یوتیوب پیدا کند.

این میلیون‌ها بازدید به دنبال خود پول هنگفتی را هم برای او به ارمغان آورده‌اند و به گزارش نشریه فوربس، رایان با دریافت ۲۲ میلیون دلار طی مدت زمان ۱ سال، یکی از پردرآمدترین ستاره‌های یوتیوب محسوب می‌شود.

رایان و اسباب بازی

رایان که خودش را سرگرم کننده و بامزه می‌داند، بیشتر از همه به خاطر ویدیوهای آنباکسینگ خود شناخته می‌شود. طی این سری ویدیوها او اسباب بازی یا گجت‌های الکترونیکی خریداری شده را جلوی دوربین بازگشایی می‌کند.

برای مثال یکی از پربیننده‌ترین ویدیوهای به او به باز کردن یک تخم مرغ بزرگ برای پیدا کردن یکی از شخصیت‌های دیزنی مربوط می‌شود. او در بعضی از ویدیوهای خود خرابکار‌هایی را انجام می‌دهد که بسیاری از والدین از آن‌ها بیزار هستند؛ خرابکاری‌هایی که البته میلیون‌ها دلار را روانه حساب‌ خانواده رایان کرده است.

تقریبا تمام درآمد رایان از تبلیغاتی که قبل از آغاز ویدیوی او در یوتیوب پخش می‌شوند به دست می‌آید که هر روزه با افزایش تعداد مخاطبانش، این مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند.

۱۵ درصد درآمد رایان به یک حساب بانکی که او هنگام رسیدن به سن قانونی به آن دسترسی خواهد داشت منتقل می‌شود و بخشی از هزینه‌ها هم به تولید ویدیو و خرید این اسباب بازی‌ها اختصاص دارد.

البته در حال حاضر انتقادهای زیادی به تحت فشار گذاشتن کودکان برای کسب درآمد وجود دارد. نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • saeidhabibpour
    saeidhabibpour | ۱۶ آذر ۱۳۹۷

    مطلب مفیدی بود
    ممنون از شما

  • ahadm ۸۸۸۸
    ahadm ۸۸۸۸ | ۱۴ آذر ۱۳۹۷

    والا بعد می گن شانس تاثیری نداره
    تلاشتو بکنی به هر جا می رسی خخخخخ
    والا کسی که تو شاخ افریقا به دنیا میاد با کسی که در وسط اروپا یا امریکا به دنیا میاد ..
    خیلی با هم فرق دارند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی