ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هشدار به دیوار و شیپور
تکنولوژی

هشدار پلیس فتا به دیوار و شیپور

رئیس پلیس فتا ناجا به مدیران سایت‌های دیوار و شیپور به‌خاطر بی‌توجهی به مسائل امنیتی و فعالیت سارقان و مجرمان در این سایت‌ها هشدار داد. سردار «سید کمال هادیانفر» معتقد است که مدیران این‌سایت‌ها بیش ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۷ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۰

رئیس پلیس فتا ناجا به مدیران سایت‌های دیوار و شیپور به‌خاطر بی‌توجهی به مسائل امنیتی و فعالیت سارقان و مجرمان در این سایت‌ها هشدار داد. سردار «سید کمال هادیانفر» معتقد است که مدیران این‌سایت‌ها بیش از توجه به بحث امنیت به درآمد توجه می‌کنند.

سردار هادیان‌فر در گفت‌وگو با تسنیم درباره فعالیت سارقان و مجرمان برای خرید و فروش اموال مسروقه و ... در سایت‌هایی مانند دیوار و شیپور گفت:

«متأسفانه با وجود استفاده مردم از این سایت‌ها (دیوار، شیپور و...) تخلفات و خلاف‌هایی در آن روی می‌دهد، از بحث خرید و فروش اموال مسروقه توسط مالخران بی‌هویت گرفته تا فروش کد و کارت ملی، موضوعات ضداخلاقی و ... که به مدیران آنها تذکرات لازم ارائه شده است.»

هشدار به دیوار و شیپور

رئیس پلیس فتا ناجا با بیان اینکه تخلفاتی که در سایت دیوار صورت می‌گیرد، بیشتر از مابقی سایت‌ها است، یادآور شد که مردم صرفاً به سایت‌های این چنینی اعتماد نکنند زیرا مدیران این سایت‌ها بیش از توجه به بحث امنیت، به درآمد توجه می‌‌کنند. هادیان‌فر متذکر شد:

«به مدیران این سایت‌ها (دیوار و شیپور) اعلام کردیم اگر اصلاحات لازم را صورت ندهند، با آنها برخورد قضایی می‌شود.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • moh1365
    moh1365 | ۱۸ آذر ۱۳۹۷

    شما بیا بگو از کجا میتونی تشخیص بدی طرف مال خره یا صاحب اصلی؟ مگه شما میری جنس دست دو میخری از طرف فاکتور خرید میخوای؟! اصلا از کجا معلوم این چیز هایی نویی که تا حالا خریدی مال شرکت تولید کننده اش بود؟

    • porsesh
      porsesh | ۲۰ تیر ۱۳۹۸

      اگه طرف این چیزا رو می‌فهمید ریس پلیس فتا که نمی‌شد.

مطالب پیشنهادی