ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

جدیدترین قیمت خودرو های وارداتی در بازار تهران + جدول

افت و خیز قیمت خودرو و تصمیم گیری برای ساماندهی این بازار در حالی ماه هاست نقل محافل خبری و رسانه ای شده که بسیاری از فعالان بازار علت وضعیت موجود را ناشی از بی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۵

افت و خیز قیمت خودرو و تصمیم گیری برای ساماندهی این بازار در حالی ماه هاست نقل محافل خبری و رسانه ای شده که بسیاری از فعالان بازار علت وضعیت موجود را ناشی از بی ثباتی نرخ ارز و مسائل مربوط به تامین نیاز بازار توسط شرکتها می دانند.
با چرخی در میان نمایشگاه های خودرو شهر می توان دریافت که به دلیل عدم عرضه خودروهای وارداتی و ممنوعیت واردات این خودروها، در برخی موارد افزایش قیمت نیز شامل حال این خودروها شده که در نوع خود جالب توجه است.
بازار خودروهای خارجی پیش از این نیز در رکود به سر می برد و در حال حاضر از آنجا که نرخ دلار نزولی است، شهروندان منتظر تثبیت نرخ ارز هستند و اقدام به خرید نمی کنند و افرادی که قصد فروش دارند نیز حاضر به فروش با قیمت پایین نیستند و بازار در رکود به سر می برد و معاملات به صفر رسیده و تا زمانی که نرخ دلار تثبیت نشود وضع به همین منوال خواهد بود.
خودرو و سایر کالاها در کشور در زمان رشد نرخ دلار با افزایش قیمت شدید مواجه می‌ شوند اما در زمان ریزش نرخ ارز، قیمت ‌ها ثابت شده و فقط بازار در رکود میرود و معامله‌ ای انجام نمی‌ شود.
در حال حاضر همانطور که هجوم به سمت دلار کاهش یافته، در حوزه خودرو نیز بهترین راه حل، عدم خرید خودرو است تا بازار به ثبات رسد.
قیمت خودرو های وارداتی که از بازار تهران و کرج استعلام شده است:قیمت خودرو

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی