ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای عدم محرومیت از بازار چین انیمیشن های iOS را تغییر داد

در حال حاضر خطر محرومیت از بازار چین اپل را تهدید می‌کند و این کمپانی امیدوار است با به‌روزرسانی جدید آیفون که منحصر به کاربران چینی است، از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کند. طی ...

شایان کرمی
نوشته شده توسط شایان کرمی | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰

در حال حاضر خطر محرومیت از بازار چین اپل را تهدید می‌کند و این کمپانی امیدوار است با به‌روزرسانی جدید آیفون که منحصر به کاربران چینی است، از رخ دادن چنین اتفاقی جلوگیری کند.

طی ماهی که گذشت، کوالکام با دریافت حکم دادگاهی در چین، باعث ممنوع شدن فروش بعضی‌ از مدل‌های آیفون که پتنت نرم‌افزاری کوالکام را نقص می‌کنند شد. بعد از رخ دادن این اتفاق، مشخص شد که شکایت کوالکام تنها محدود به مدل‌های قدیمی آیفون نشده و شامل تمام مدل‌ها می‌شود.

برای حل این مشکل، به تازگی اپل به‌روزرسانی جدیدی را منحصرا برای کاربران آیفون در چین منتشر کرده است. این به‌روزرسانی نحوه بسته شدن اجباری اپ‌ها در iOS 12.1.2 را تغییر می‌دهد که بر اساس آن‌ها اپ‌ها به جای سر خوردن به سمت بالا، در میانه صفحه ناپدید می شوند.

به باور کوالکام برخی قابلیت های آیفون شامل تغییر فرمت و ابعاد عکس ها و مدیریت اپلیکیشن‌ها، ناقض برخی از پتنت‌های این کمپانی هستند.

همین موضوع باعث شد از فروش آیفون 10 و مدل‌های پیشین در بازار چین جلوگیری شود. پیش از این کوالکام توانسته بود کمیسیون تجارت بین الملل (ITC) این کشور را به بازنگری در مورد ممنوعیت واردات آیفون از چین ترغیب کند.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که آیا با انتشار این به‌رورزسانی، نزاع بین اپل و کوالکام در بازار چین پایان خواهد گرفت یا خیر. چندی پیش اپل تهدید کرده بود که محروم شدن این کمپانی از بازار چین بدون عواقب نخواهد بود و اقتصاد این کشور هم تحت تاثیر همین موضوع آسیب خواهد دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی