ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل فوتوز گنجایش هر آلبوم‌ را به ۲۰ هزار عکس و ویدیو افزایش داد

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، پیرو تغییرات اخیر صفحه پشتیبانی گوگل از این پس اپلیکیشن گوگل فوتوز می‌تواند بالغ بر ۲۰ هزار عکس و ویدیو را در آلبوم‌های خصوصی کاربران ذخیره کند. این دو برابر بیشتر ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۹ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۳۰

به گزارش وبسایت اندروید پلیس، پیرو تغییرات اخیر صفحه پشتیبانی گوگل از این پس اپلیکیشن گوگل فوتوز می‌تواند بالغ بر ۲۰ هزار عکس و ویدیو را در آلبوم‌های خصوصی کاربران ذخیره کند. این دو برابر بیشتر از سقف محدودیت قبلی است که فقط اجازه ذخیره ۱۰ هزار عکس و ویدیو را به کاربران می‌داد.

ظاهرا گوگل به این نتیجه رسیده که محدودیت ۱۰ هزار تصویر، با توجه به محبوبیت تصاویر زنده (Live Photos) که حجم قابل توجهی دارند محدودیت چندان مناسبی نیست، بنابراین طی تصمیمی عاقلانه سقف گنجایش آلبوم‌های گوگل فوتوز را به ۲۰ هزار عکس و ویدیو افزایش داده است.

اما در کنار این تغییر، گوگل اخیرا اعلام کرده که فضای ابری رایگان برای ذخیره ویدیوها را فقط به فرمت‌های تحت پشتیبانی خود ارائه می‌دهد. این فرمت‌ها شامل mpg.mod mmv ،tod ،wmv ،asf ،avi ،divx ،mov ،m4v ،3gp ،3g2 ،mp4 ،m2t ،m2ts ،mts و فایل‌های mkv می‌شوند. بنابراین هر فایلی که خارج از فرمت‌های مذکور باشد، در گوگل فوتوز قابل بارگذاری نخواهد بود.

گوگل فوتو

ظاهرا بعضی کاربران از این موضوع برای بارگذاری فایل‌های غیر ویدیویی در گوگل فوتوز سوء استفاده می‌کردند که گوگل تصمیم گرفته با این اقدام جلوی چنین افرادی را بگیرد. گوگل فوتوز به کاربرانی که از موبایلی به غیر از پیکسل استفاده می‌کنند، اجازه می‌دهد که تصاویری با حداکثر رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و کیفیت 1080p را به طور "نامحدود" در فضای ابری گوگل بارگذاری نمایند.

تصاویری با کیفیت فراتر از ۱۶ مگاپیکسل، به طور خودکار توسط گوگل فوتوز فشرده‌سازی می‌شوند تا به استاندارد ایده‌آل اپلیکیشن رسیده و سپس بارگذاری خواهند شد. هر چند کاربران گوشی‌های پیکسل در این خصوص استثناء هستند. اگر صاحب یکی از موبایل‌های پیکسل، پیکسل XL، پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL باشید، قادرید تا پایان شانزدهم ژانویه سال ۲۰۲۱ عکس‌هایتان را با کیفیت اریجینال و به طور نامحدود در فضای ابری گوگل فوتوز بارگذاری کنید.

از این تاریخ به بعد، محدودیت کاربران دیوایس‌های پیکسل به حالت عادی باز خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Amir_Safari
    Amir_Safari | ۲۹ آذر ۱۳۹۷

    من با اینک ماه تا ماه دوربین گوشیمو باز نمیکنم ولی بیش از هزار تا عکس و فیلم داخلش دارم و اینک تصمیم خوبی گرفته.
    امیدوارم هک نشه فقط.

مطالب پیشنهادی