ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های میتو V7 و نسخه لامبورگینی با دوربین جلویی سه گانه معرفی شدند

ماه گذشته شرکت شیائومی وارد یک رابطه‌ی همکاری استراتژیک با میتو شد که به این شرکت چینی اجازه می‌داد تا از این نام تجاری (Meitu) برای تلفن‌های هوشمند پیش رو استفاده کند. البته به جز ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۳۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰

ماه گذشته شرکت شیائومی وارد یک رابطه‌ی همکاری استراتژیک با میتو شد که به این شرکت چینی اجازه می‌داد تا از این نام تجاری (Meitu) برای تلفن‌های هوشمند پیش رو استفاده کند. البته به جز میتو V7 که روز گذشته در چین معرفی شد. این گوشی در دو نسخه عرضه می‌شود: یک نسخه‌ی استاندارد و یک نسخه‌ی پرمیوم که تونینو لامبورگینی نام دارد. در ادامه اطلاعات کاملی از این تلفن هوشمند را می‌توانید مطالعه بفرمایید.

میتو همیشه به خاطر استفاده از دوربین‌های قدرتمند برای سلفی معروف بوده و میتو V7‌ نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی از دوربین سه گانه‌ی جلویی بهره‌مند شده که دارای یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی برای شب و لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و همچنین سنسور عمق ۸ مگاپیکسلی است.

استفاده از لنز مخصوص برای حالت شب و به لطف بهره‌مندی از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های پیشرفته، کاربران این گوشی می‌توانند در تاریکی و نور بسیار کم عکس‌های سلفی با کیفیتی بگیرند.

پنل پشتی این تلفن دارای دوربین دوگانه است که از لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی تشکیل شده‌اند. همچنین میتو برای پنل پشتی از دو فلش LED در اطراف لنز‌ها استفاده کرده است.

نمایشگر گوشی یاد شده ۶.۲۱ اینچی است و حاشیه‌های قابل توجهی در اطراف خود دارد. رزولوشن فول اچ دی پلاس و استفاده از چیپست اسنپدراگون 845 از دیگر ویژگی‌های این گوشی به شمار می‌روند.

میتو V7 دارای ۸ گیگابایت رم است و از سیستم عمل اندروید پای 9 استفاده می‌کند. همچنین حسگر اثرانگشت این گوشی روی دکمه‌ی Home در زیر نمایشگر تعبیه شده است. باتری مورد استفاده در این تلفن هوشمند ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت قدرت دارد.

لازم به ذکر است که نسخه‌ی تونینو لامبورگینی به جز تفاوت‌های ظاهری، تفاوت داخلی قابل توجهی به نسخه‌ی استاندارد ندارد.

گوشی میتو V7 دارای چرم اصل و برجسته در پنل پشتی خود است و همچنین برای اتصال این پوشش چرمی به گوشی، از میخ‌های بسیار کوچک استفاده شده که از طلای ۱۸ عیار تولید شده‌اند. این گوشی همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمتی حدود ۶۹۵ دلار در چین به فروش می‌رسد. این گوشی در رنگ‌های نارنجی و سبز موجود است.

مدل میتو V7 تونینو لامبورگینی از جنس چرم مشابهی استفاده می‌کند اما دارای حاشیه‌های فلزی قرمز رنگ است. استفاده از رنگ‌های قرمز، سفید و کمی سبز -که در بالا و زیر لوگو قابل مشاهده است- به خاطر تداعی کردن رنگ پرچم کشور ایتالیاست. جنس شیشه‌ی پنل پشتی این نسخه از فیبر کربنی ساخته شده است.

لوگوی فلزی تونینو لامبورگینی در پنل پشتی روی چرم قرار گرفته که توسط چهار میخ کوچک تولید شده از طلای ۱۸ عیار به گوشی متصل گشته است.

این نسخه از گوشی در دو نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب حدودا ۱۲۸۹ دلار و ۱۵۷۹ دلار قیمت گذاری شده‌اند. پیش فروش نسخه‌ی تونینو لامبورگینی از سه روز دیگر (۳ دی ماه) آغاز می‌شود و احتمالا یک هفته بعد از شروع سال میلادی جدید، فروش رسمی نسخه‌های استاندارد میتو V7‌ آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی