ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

iOS 12.1.2
تکنولوژی

مشکل جدید iOS 12.1.2: کاربران آیپد قادر به دریافت فایل‌های پشتیبان از آیفون نیستند

اگر به تازگی آیپد 9.7 اینچی یا آیپد پرو خریده‌اید، احتمالا سال 2019 را با مشکلات فنی در تبلت خود آغاز خواهید کرد. بسیاری از کاربران آیپد گزارش داده‌‌اند که به هیچ طریقی نمی‌توانند بکاپ‌های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۰

اگر به تازگی آیپد 9.7 اینچی یا آیپد پرو خریده‌اید، احتمالا سال 2019 را با مشکلات فنی در تبلت خود آغاز خواهید کرد. بسیاری از کاربران آیپد گزارش داده‌‌اند که به هیچ طریقی نمی‌توانند بکاپ‌های آیفون را به تبلت‌های خود منتقل کنند.

این مشکل هم از طریق آیتونز و هم فضای ابری آی کلاد وجود دارد، دلیل آن هم به این موضوع بر می‌گردد که اپل هنوز دیوایس‌های آیپد را به iOS 12.1.2 به‌روزرسانی نکرده و همین تعلل خشم بسیاری از کاربران آیپد را برانگیخته است.

در حالی که آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل آی او اس، مشکلات eSIM و باگ‌های وای فای و اینترنت دیتا را برای دیوایس‌های آیفون برطرف کرده، آیپدها همچنان در iOS 12.1.1 باقی مانده‌اند. تا پیش از به وجود آمدن این مشکل، باقی ماندن آیپد در این به‌روزرسانی مشکل حادی نبود اما حالا که آیفون‌ها با آپدیت به iOS 12.1.2 قادر به انتقال فایل‌های بکاپ به آیپد نیستند، اوضاع تغییر کرده است.

iOS 12.1.2

خوشبختانه اپل وجود این مشکل در به‌روزرسانی 12.1.2 آی او اس تأیید کرده، اما اشاره‌ای نکرده که چه برنامه‌ای برای برطرف کردن آن دارد. بنابراین اگر خواستار انتقال بکاپ‌های خود از آیفون به آیپد هستید فعلا باید منتظر به‌روزرسانی رفع باگ اپل بمانید.

در غیر این صورت، روش‌هایی هست که می‌توانند مشکل‌تان را به طور موقت برطرف کنند؛ البته برای این کار باید حدود صد دلار هزینه کنید. با دسترسی به بتای توسعه‌دهندگان اپل مشکل انتقال فایل‌های بکاپ به طور کامل برطرف می‌شود.

برای این کار لازم است در برنامه بتای توسعه‌دهندگان آی او اس ثبت نام‌ کرده و آیپد خود را به iOS 12.1.3 به‌روزرسانی کنید. در این صورت هیچ گونه مشکلی برای انتقال فایل‌های بکاپ از آیفون نخواهید داشت.

مطمئنا افراد کمی حاضر هستند که از این روش برای برطرف کردن مشکل خود استفاده کنند. بنابراین بهتر است که اپل تا پیش از فراگیر شدن این مشکل، هر چه سریع‌تر نسبت به ارائه یک آپدیت اقدام کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • yohan
    yohan | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    باگ پشت باگ.هنوز خبر باگ ios تموم نخوانده بودم که باگ ویندوز10 هم خبرساز شد. هر دم از این باغ بری میرسد

مطالب پیشنهادی