ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مَد باکس، رقیب جدید پلی استیشن و ایکس باکس در راه است [به‌روزرسانی]

به‌روزرسانی به تازگی تصاویر جدیدی از این کنسول منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت: [digivideo] [/digivideo] متن خبر اصلی در حالی که اکثر توجه‌ها در صنعت گیم جهان به کنسول‌های نسل ...

سورنا رضایی
نوشته شده توسط سورنا رضایی | ۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۰

به‌روزرسانی

به تازگی تصاویر جدیدی از این کنسول منتشر شده که در ادامه نگاهی به آن‌ها خواهیم داشت:

متن خبر اصلی

در حالی که اکثر توجه‌ها در صنعت گیم جهان به کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت معطوف شده است، استودیو بازی سازی اسلایتی مد از ساخت یک کنسول جدید و رده بالا خبر داد. این طور که به نظر می‌رسد رقیب جدید پلی استیشن و ایکس باکس، مد باکس نام دارد.

اسلایتی مد، یک استودیو بازی سازی واقع در انگلستان است که برای ساخت بازی‌های اتومبیل‌رانی شناخته می‌شود. از عناوین ساخته شده توسط اعضای این استودیو می‌توان به سری Project CARS و بازی Need for Speed: Shift اشاره کرد. یان بل، مدیر عامل استودیو، در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت ورایتی از ساخت یک کنسول جدید خبر داد که قرار است عناوین معمولی را با وضوح تصویر 4K و عناوین واقعیت مجازی را با نرخ 60 فریم اجرا کند.

مد باکس

با توجه به صحبت‌های یان بل، استودیو اسلایتی مد هم اکنون در حال مذاکره با چندین شرکت برای تامین قطعات است تا بتواند مد باکس را طی 2 الی 3 سال آینده در بازار عرضه کند. همچنین طبق صحبت‌های او، آن‌ها توانستند با جذب چندین سرمایه گذار، هزینه‌های مورد نیاز برای انتشار گسترده را تامین کنند و در نتیجه این کنسول جدید به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

یان بل در ادامه‌ی صحبت‌های خود اضافه کرد برای کنسول مد باکس هیچ عنوان انحصاری عرضه نخواهد شد اما تلاش‌ خواهند کرد تا با در اختیار قرار دادن مزایای مختلف از جمله «موتور بازی سازی رایگان» استودیو‌های مختلف را به عرضه‌ی بازی روی کنسول‌ آن‌ها ترغیب کنند. او در پایان نیز گفت کنسول‌ مد باکس با کنسول‌های نسل بعد هم قیمت خواهد بود و از لحاظ قدرت پردازش نیز با رایانه‌های شخصی در 2 سال آینده برابری خواهد کرد.

با وجود اینکه آرام آرام به اواخر نسل هشتم از بازی‌های ویدیویی نزدیک می‌شویم اما هنوز هیچ اطلاعات رسمی دقیقی از کنسول‌های جدید پلی استیشن و ایکس باکس در اختیار علاقه مندان قرار نگرفته است. البته چندی پیش جزئیات جدیدی از سخت افزار کنسول بعدی ایکس باکس در فضای مجازی منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mehranium
    Mehranium | ۱۵ دی ۱۳۹۷

    شکست میخوره چون کنسول با انحصاریش بین مردم جا میوفته وگرنه مثلا اساسین یا فیفا رو روی پی سی هم میشه بازی کرد پس چرا علکی یه کنسول بی استفاده خرید؟

  • mohamad y
    mohamad y | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    بازی انحصاری نخواهد داشت زرشک ?
    سونی برگ برندش انحصاری های عالیش بود از حالا معلومه شکست می خوره

  • Saeid
    Saeid | ۱۳ دی ۱۳۹۷

    احتما شکستش بالاست ... مشابه بنده خدا اسنشینال فون

مطالب پیشنهادی