ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دل لپتاپ هیبریدی اینسپایرون 7000 را برای دوستداران قلم معرفی کرد

کمپانی دل نسخه‌ی جدیدی از لپتاپ هیبریدی اینسپایرون 7000 معرفی کرده و از طراحی خاصی برای لولاهایش استفاده نموده تا کاربر بتواند یک قلم فعال بزرگ را بالای صفحه کلید قرار دهد. این جای قلم مخصوص ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۱۸ دی ۱۳۹۷ | ۲۳:۵۱

کمپانی دل نسخه‌ی جدیدی از لپتاپ هیبریدی اینسپایرون 7000 معرفی کرده و از طراحی خاصی برای لولاهایش استفاده نموده تا کاربر بتواند یک قلم فعال بزرگ را بالای صفحه کلید قرار دهد.

لپتاپ هیبریدی اینسپایرون 7000

این جای قلم مخصوص خاصیت مغناطیسی دارد و می‌تواند قلم بزرگ را در جای خود نگاه دارد. بدین ترتیب با چرخش ۱۸۰ درجه‌ی لولا، قلم سر جای خود می‌چسبد و کاربر دیگر نگران افتادنش نخواهد بود. حتی در صورت بسته شدن کامل لپتاپ، قلم در بریدگی مخصوصش جای خوش می‌کند و هیچ آسیبی به آن نخواهد رسید.

محفظه یاد شده که به اصطلاح گاراژ قلم نام گرفته، نوآوری کوچکی است که به احتمال قوی شرکت‌های زیادی سراغ آن خواهند رفت چرا که جدیداً کاربران علاقه‌ی زیادی به استفاده از قلم‌ها نشان می‌دهند. از آنجایی که بازار لپتاپ‌های پیشرفته روز به روز بهتر می شود، احتمالاً شاهد نوآوری‌های این چنینی توسط دیگر تولیدکنندگان لپتاپ باشیم تا بتوانند به نوعی توجه کاربران را به محصولاتشان جلب کنند.

این بریدگی مخصوص قلم مشکلی برای سیستم خنک کننده‌ی این لپتاپ ایجاد نمی کند و هوا به راحتی از قسمت‌های دیگر این لولا می‌تواند رفت و آمد کند. صفحه کلید این محصول جدید دوباره طراحی شده و از یک کلید پاور بهره می‌برد که می‌تواند نقش یک حسگر اثر انگشت را هم ایفا کند.

هنوز قیمتی برای نسخه‌ی جدید لپتاپ هیبریدی اینسپایرون 7000 مشخص نشده اما این مدل قرار است با رنگ تماماً مشکی در دو نسخه‌ی ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه شود. این سری لپتاپ به پردازنده‌های اینتل مجهز شده‌اند و ۸ یا ۱۶ گیگ رم به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برایشان در نظر گرفته شده است.

شرکت دل در جریان نمایشگاه CES 2019 از محصولات متنوعی نظیر قدرتمندترین لپتاپ گیمینگ جهان با نام برند Alienware و نسخه سال ۲۰۱۹ XPS 13 با وب کم بالای نمایشگر رونمایی کرده تا بتواند رضایت تمامی کاربران را جلب نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی