ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

توییتر
نرم افزار و اپلیکیشن

توییتر به زودی تست عمومی قابلیت های جدیدی را آغاز می کند

چند ماه پیش توییتر اعلام کرد که برای ترویج فضایی سالم در مکالمات این شبکه اجتماعی، به زودی تست قابلیت‌هایی جدید را آغاز خواهد کرد. به گزارش انگجت، امروز نوبت آن رسیده که گروهی از ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ دی ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

چند ماه پیش توییتر اعلام کرد که برای ترویج فضایی سالم در مکالمات این شبکه اجتماعی، به زودی تست قابلیت‌هایی جدید را آغاز خواهد کرد. به گزارش انگجت، امروز نوبت آن رسیده که گروهی از کاربران به این قابلیت‌های آزمایشی دسترسی پیدا کنند.

توییتر نخستین بار از این قابلیت‌ها در ماه اکتبر رونمایی کرده بود؛ یک نشانگر «حضور» که آنلاین بودن هر فرد را به نمایش فالوئرهایش می‌گذارد و توییت‌های Ice Breaker که برای تبلیغ یک موضوع کاربرد دارند. همچنین از دیگر قابلیت‌های آزمایشی جدید می‌توان به به‌روزرسانی‌ استتوس به سبک و سیاق Slack (که در کنار آواتار کاربران به نمایش در‌می‌آید) اشاره نمود.

توییتر

تمامی این تغییرات در کنار موضوعات دیگر، در راستای ترویج تعاملات مثبت و سازنده میان کاربران و کاهش نفرت‌پراکنی و مزاحمت در محیط این شبکه اجتماعی انجام خواهد گرفت. اگر چه هیچ کدام نمی‌توانند مستقیما جلوی مزاحمت را بگیرند، اما در دراز مدت می‌توانند کاربران را به استفاده دوستانه‌تر از این شبکه اجتماعی سوق دهند.

به گفته نماینده توییتر که در نمایشگاه CES امسال حاضر بوده، هنوز زمان آغاز تست این قابلیت‌ها برای عموم کاربران مشخص نشده. البته از شواهد و قرائن اینطور بر می‌آید که امکان تست قابلیت‌های مذکور برای تمامی کاربران فراهم نمی‌شود و فقط چند هزار نفر قادر به انجام این کار خواهند بود.

در صورتی که شما هم جزو تسترهای توییتر باشید، هنگام آزاد شدن دسترسی‌تان به قابلیت‌ها این موضوع توسط توییتر به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد. به گفته مسئولان این شبکه اجتماعی، توییتر پس از دریافت بازخوردهای کافی از تسترها این قابلیت‌ها را برای عموم کاربران منتشر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی