ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی اقتصادی ویوو Y89 با اسنپدراگون 626 معرفی شد

ویوو Y89 بی سر و صدا معرفی شد و در وب سایت رسمی این شرکت چینی برای فروش قرار گرفته است. این گوشی اقتصادی به یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و چیپست اسنپدراگون ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۷:۰۰

ویوو Y89 بی سر و صدا معرفی شد و در وب سایت رسمی این شرکت چینی برای فروش قرار گرفته است. این گوشی اقتصادی به یک صفحه نمایش ۶.۲۶ اینچی LCD با رزولوشن +FHD و چیپست اسنپدراگون 626 مجهز شده است.

بالای نمایشگر این موبایل یک بریدگی به چشم می‌خورد که محل قرارگیری دوربین سلفی و سنسور‌های دیگر به شمار می‌رود. در این گوشی یک چیپست اسنپدراگون 626 تعبیه شده که ۴ گیگابایت رم به همراه ۶۴ گیگابایت حافظه‌ داخلی برای پردازش در اختیار دارد. کاربر می‌تواند با استفاده از کارت حافظه‌ microSD، میزان حافظه‌ی آن را به ۲۵۶ گیگابایت برساند.

در بدنه‌ی پشتی این موبایل آرایه‌ دوربینی دوگانه تعبیه شده که از یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 و حسگر عمقی ۲ مگاپیسکلی  تشکیل می‌شود. در بریدگی بالای نمایشگر این موبایل، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی قرار گرفته که نقش دوربین سلفی را ایفا می‌کند.

ویوو Y89 ابعادی معادل ۱۵۴ میلیمتر در ۷۵ میلیمتر دارد و ضخامتی ۷.۸۹ برایش درنظر گرفته شده است. این موبایل ۱۴۹.۳ گرم وزن دارد و به یک باتری ۳۲۶۰ میلی آمپر ساعتی نیز مجهز شده است.

پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۸.۱ اوریو از دیگر مشخصات این موبایل محسوب می‌شود. ویوو سعی کرده از طراحی گرادیان برای بدنه‌ی پشتی نسخه‌ی بنفش و آبی این موبایل استفاده کند اما طرافدارن مدل‌های کلاسیک می‌توانند نسخه‌ی به رنگ مشکی را خریداری کنند.

این موبایل قیمتی معادل ۲۶۶ دلار دارد و فعلاً کاربران چینی می‌توانند با مراجعه به این سایت یا بهره گیری از سرویس Aliexpress آن را خریداری کنند.

البته ویوو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از یک گوشی جدید با طراحی منحصر به فرد رونمایی کند و افشاگران مدعی شده‌اند که تا به حال تلفن هوشمندی با این طراحی وارد بازار نشده است. اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند منتشر نشده و تنها با اسم رمز واتردراپ شناخته می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • meiyou
    meiyou | ۲ بهمن ۱۳۹۷

    ردمی نوت 7 با مشخصات خیلی بهتر، قیمتش 150 دلاره ?

مطالب پیشنهادی