ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

tesla-atari-games-3-e1539616600172
خودرو

استفاده از تسلا برای نمایش بازی های آتاری [تماشا کنید]

در سال 2008، وقتی اولین خودروی تسلا با نام رودستر معرفی شد، کمتر کسی باور می کرد که این شرکت تازه تاسیس پله های موفقیت را یک به یک پشت سر گذاشته و به رقیبی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۳۰

در سال 2008، وقتی اولین خودروی تسلا با نام رودستر معرفی شد، کمتر کسی باور می کرد که این شرکت تازه تاسیس پله های موفقیت را یک به یک پشت سر گذاشته و به رقیبی جدی برای برندهای کهنه کار و بزرگ تبدیل شود. اما این اتفاق به واسطه تولید مدل های الکتریکی واقعا کارا رخ داد و تسلا به جهانیان ثابت نمود که آینده به اتومبیل های پاک برقی تعلق دارد.

تسلا رودستر 2008

بهره گیری از تکنولوژی های پیشرفته یکی از ویژگی های بارز محصولات تسلا بوده و این کمپانی کالیفرنیایی سعی کرده با قرار دادن قابلیت های بعضا مخفی، مشتریان خود را سورپرایز کند.

امکان انجام برخی از بازی های نوستالژیک شرکت آتاری بر روی نمایشگر عظیم موجود روی داشبورد مدل 3 یکی از این قابلیت ها به شمار می رود که مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است.

انجام بازی بر روی نمایشگر خودرو، هر چند لمسی و بزرگ، نمی تواند چندان لذت بخش باشد، زیر چنین نمایشگری برای بازی طراحی نشده و محدودیت های خاص خود را دارد. برای رفع محدودیت ها، به تازگی نُرم (Norm) و جرمی (Jeremy) از وبسایت Tested با ایجاد تغییراتی در صفحه نمایش تسلا مدل 3، دسته کنترلی Xbox و دسته خاطره انگیز آتاری 2600 را به آن متصل نموده و بازی های موجود را به جای لمس صفحه با این دسته ها انجام داده اند.

در ویدیویی که این دو منتشر کرده اند، شاهد اجرای بازی های آتاری از قبیل Asteroids، Lunar Lander، Millipedes و Pole Position در نمایشگر مرکزی تسلا مدل 3 هستیم. جالب اینکه در برخی از بازی ها می توان از دکمه های فرمان، خود فرمان و پدال ها برای کنترل بازی استفاده کرد.

همانطور که در ویدیوی ضمیمه شده می توانید مشاهده فرمایید، جوی استیکی که جرمی از آن برای انجام بازی کمک گرفته، به خوبی با تسلا مدل 3 یکپارچه شده و کاملا سازگار با آن احساس می شود. وی اقداماتی را که در این راستا انجام داده، در Github منتشر کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی