ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

ویدیوی جدید The Division 2 اهمیت کار تیمی را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

هرچه به زمان عرضه The Division 2 نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از خصوصیات بخش گیم‌پلی و داستان آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. با توجه به تمرکز بالای این بازی روی کار گروهی، این بار ...

محمد امین بهتوئی
نوشته شده توسط محمد امین بهتوئی | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۹:۳۰

هرچه به زمان عرضه The Division 2 نزدیک‌تر می‌شویم اطلاعات بیشتری از خصوصیات بخش گیم‌پلی و داستان آن در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

با توجه به تمرکز بالای این بازی روی کار گروهی، این بار یوبی‌سافت ویدیویی از بخش کو-آپ بازی منتشر کرده که یکی از مراحل آن را نشان می‌دهد. در این ویدیو سه کاربر را مشاهده می‌کنیم که برای متصل کردن ماهواره‌ای وارد یک مرکز مخابراتی می‌شوند.

هر قسمت از این مرکز توسط نیروهای محافظتی مختلفی پوشش داده شده و به مرور و با ورود به هر قسمت کاربران مجبورند ابتدا منطقه را از وجود دشمنان پاکسازی کرده و سپس به پیشروی خود ادامه دهند.

به نظر می‌رسد مبارزات و درگیری‌های بازی بیش از پیش نیازمند همکاری است و دشمنان با پراکندگی بیشتری شما را هدف قرار می‌دهند و هوش مصنوعی بالای بازی موجب می‌شود در برخی از صحنه‌ها کاملا محاصره شده و به دردسر بیفتید. علاوه بر چهار اسلحه مختلفی که می‌توانید به همراه داشته باشید، گجت‌های متنوعی نیز در بازی وجود دارند که پیشروی در مراحل را برای شما و هم تیمی‌هایتان ساده‌تر می‌کنند.

همچنین طبق آخرین اطلاع رسانی یوبی‌سافت، بتای محدود The Division 2 از تاریخ 7 الی 11 فوریه در اختیار افرادی که بازی را از فروشگاه یوبی‌سافت یا خرده فروش‌های دیگر پیش خرید کرده‌اند قرار می‌گیرد. فایل این نسخه از ششم فوریه روی پلتفورم‌های اکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و ویندوز قابل دانلود خواهد بود.

بازیکنانی که شانس حضور در بتای بازی را داشته باشند می‌توانند دو ماموریت اصلی و پنج ماموریت فرعی آن را تجربه کنند. The Division 2 در تاریخ 15 فوریه برای پلتفورم‌های نام برده عرضه خواهد شد.

پیش‌تر علاوه بر اعلام سیستم مورد نیاز بازی، ویدیویی با محوریت جزئیات نقشه‌ها و مناطق ممنوعه بازی منتشر شده بود تا علاقه‌مندان بیشتر با محیط‌هایی که به زودی بازی را در آن تجربه می‌کنند آشنا شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی