ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کژوال کمپ
ویجیاتو - بازی

گزارش ویدیویی دیجیاتو از اختتامیه مسابقه بازی‌سازی کژوال کمپ

آوا گیمز و کافه بازار در جریان برگزاری کافه گیمز ۲ خبر از رویداد جدیدی به نام کژوال کمپ دادند که بازی‌سازان سراسر ایران برای شرکت در آن می‌بایست یک بازی موبایل کژوال با المان‌های ...

نیما فرشین
نوشته شده توسط نیما فرشین | ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۳:۰۰

آوا گیمز و کافه بازار در جریان برگزاری کافه گیمز ۲ خبر از رویداد جدیدی به نام کژوال کمپ دادند که بازی‌سازان سراسر ایران برای شرکت در آن می‌بایست یک بازی موبایل کژوال با المان‌های ایرانی را به مرحله سافت لانچ می‌رساندند. در این راه، مربیانی هم برای هدایت هر چه بهتر تیم‌های بازی‌ساز در نظر گرفته شد تا خروجی نهایی، کیفیت قابل قبولی داشته باشد. در نهایت از بین تمام تیم‌هایی که قصد ورود به مرحله نهایی این رویداد را داشتند، بازی ۲۱ تیم مجوز حضور در فینال این رقابت‌ها را دریافت کردند.

اختتامیه کژوال کمپ که همین چهارشنبه هفته گذشته در انتهای رویداد کافه گیمز ۳ برگزار شد، میزبان این ۲۱ تیم فینالیست بود و برگزارکنندگان در انتهای مراسم به معرفی سه تیم برتر این رویداد پرداختند. دیجیاتو نیز در این رویداد حضور داشت و ویدیویی که در انتهای این متن می‌بینید گزارش مختصری است از تمام آنچه در کافه گیمز ۳ و اختتامیه کژوال کمپ اتفاق افتاد. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم به تماشای این گزارش ویدویی بنشینید و ببینید که چه تیمی در نهایت توانست برنده اصلی رویداد کژوال کمپ شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی