ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

شرایط فروش محصولات چری با اقساطی بدون بهره توسط مدیران خودرو اعلام شد + جدول

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو چری در سال 2018 با فروش بیش از 1.5 میلیون دستگاه خودرو در سرتاسر جهان دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۰۰

به روز رسانی: آخرین شرایط فروش فوری و اقساطی مدیران خودرو

چری در سال 2018 با فروش بیش از 1.5 میلیون دستگاه خودرو در سرتاسر جهان دارای هفتمین رتبه از نظر تولید اتومبیل در کشور چین محسوب می شود. شرکت خودروسازی چری را میتوان نمونه ای از سمبل حرکت خودروسازان مستقل چینی در حرکت به سمت جهانی شدن و طراحی محصولات جدید نامید.
نزدیک به ٢ دهه پیش فعالیت این خودروساز در شهر ووهو چین آغاز شد و نخستین محصول این خودروساز چری کویین (ساخته بر اساس یکی از پلت فرم های قدیمی سئات) بود و در طول این مدت پیشرفت این برند به لحاظ تنوع و کیفیت چشمگیر به نظر می رسد.

این کمپانی از سال ٢٠١۴ و با معرفی خودروهای کانسپت آلفا و بتا که به تولید مدلهای تیگو ۵ و آریزو ۵ انجامید سبک جدیدی را معرفی کرد. در شرایط فعلی اقتصادی ایران نیز محصولات این خودروساز با شرایط جدید به بازار عرضه خواهند شد، در این طرح فروش تحویل خودروها به صورت فوری بوده  و همچنین دارای اقساط یکساله و بدون بهره است، شایان ذکر است در حالی که بسیاری از خودروسازان موعد تحویل خود را در پیش فروش های بلند مدت قرار داده و یا با مشکلات تامین قطعات برای تولید مواجه هستند، تحویل فوری محصولات میتواند نشان از موجودی مناسب از خودروهای چری باشد که باعث آرامش خاطر مشتری از خرید خود و اطمینان از تحویل به موقع در این بازار آشفته میگردد.

چری

چری تیگو 5 به عنوان رقیب مستقیم جک s5 در طرح جدید فروش مدیران خودرو در نسخه فول (اکسلنت) 244.6 میلیون تومان قیمت خورده است و این در حالیست که نسخه ساده تر (لاکچری) تیگو 5 با قیمتی در حدود 233 میلیون تومان قابل خرید است. چری آریزو 5 توربو حالا به صورت نقدی نزدیک به 192 میلیون تومان قیمت دارد. در شرایط فعلی قیمت نسخه فاقد توربو آریزو 5 نیز 154 میلیون تومان اعلام شده است و چری تیگو 7 به عنوان مدل پرچمدار و گل سرسبد محصولات چری در مدل فیس لیفت با قیمت های 337 میلیون تومان عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی