ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ماوس گیمینگ جدید کولر مستر همراه با نمایشگر OLED و D-Pad معرفی شد

شرکت کولر مستر ماوس MM830 را معرفی کرد که به صورت تخصصی برای گیمر‌ها طراحی شده. این ماوس از نمایشگر OLED بهره می‌برد و به D-Pad مجهز شده است (دکمه‌هایی برای کنترل جهت‌ها شبیه به ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۰

شرکت کولر مستر ماوس MM830 را معرفی کرد که به صورت تخصصی برای گیمر‌ها طراحی شده. این ماوس از نمایشگر OLED بهره می‌برد و به D-Pad مجهز شده است (دکمه‌هایی برای کنترل جهت‌ها شبیه به آن چیزی که در کنترلر‌های معروف می‌بینیم).

نمایشگر OLED و D-pad سمت راست ماوس MM830 قرار گرفته‌اند. نمایشگر OLED کمی جلوتر از محل قرار گیری شست و D-Pad کمی پایین‌تر قرار گرفته است.

نمایشگر OLED این ماوس دارای ابعاد ۹۶ در ۲۴ پیکسل است و می‌تواند تصاویر و متن را نمایش دهد. با انجام تنظیماتی خاص می‌توان میزان مصرف CPU و رم را هم توسط آن به نمایش گذاشت. همه‌ی این تنظیمات علاوه بر اعمال تغییرات روی کارکرد‌های دکمه‌های فیزیکی و رنگ‌های به نمایش در آمده را می‌توان با مراجعه به نرم افزار کولر مستر انجام داد.

ماوس MM830 از سنسور پیکسارت 3360 (Pixart) استفاده می‌کند و تا ۲۴ هزار DPI را پشتیبانی خواهد کرد. کولر مستر با استفاده از سوییچ‌های اومرون (شرکت ژاپنی) برای کلیک‌های راست و چپ و همچنین انکدر ALPS ژاپنی برای اسکرول؛ دوام و راحتی کار قابل توجهی را به MM830 اضافه کرده است. البته وزن ۱۲۲ گرمی این ماوس (بدون کابل. همراه با کابل ۱۶۲ گرم) کمی نا امید کننده به نظر می‌رسد. لازم به ذکر است که قیمت این ماوس گیمینگ ۷۹.۹۹ دلار خواهد بود.

Cooler Master MM830
سنسور Pixart 3360
رزولوشن 100 - 24000 DPI
سرعت 250ips/50g
شتاب -
استفاده با هر دو دست خیر
سوییچ Omron
نور پردازی ۴ منطقه RGB
تعداد دکمه‌های فیزیکی 8
نرم افزار پرتال کولر مستر
کابل ۱.۸ متر
ابعاد ۸۲.۲ در ۱۳۰.۱ در ۴۳.۴ میلی متر
وزن ۱۲۲ گرم بدون کابل و ۱۶۲ گرم با کابل
قیمت $79.99
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی