ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار مشخصات کامل گوشی های سری گلکسی A سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

روز گذشته یک جدول کامل از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید سامسونگ -که احتمالا به زودی در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه می‌شوند- فاش شده که در آن می‌توان اطلاعات کاملی را از گوشی‌های ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۱

روز گذشته یک جدول کامل از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدید سامسونگ -که احتمالا به زودی در سال ۲۰۱۹ معرفی و عرضه می‌شوند- فاش شده که در آن می‌توان اطلاعات کاملی را از گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ یعنی گلکسی A50، گلکسی A30 و گلکسی A10‌ مشاهده کرد.

گلکسی A سامسونگ

سامسونگ گلکسی A50

گوشی سامسونگ گلکسی A50 یک نمایشگر سوپر امولد بلند قامت در رزولوشن فول HD خواهد داشت که از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بهره خواهد برد. بریدگی نمایشگر اینفینیتی U (شبیه به بریدگی نمایشگر قطره‌ای) یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را در خود جای خواهد داد. پنل پشتی دارای دوربین سه گانه است که از لنز‌های ۲۵، ۵ و ۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

چیپ مورد استفاده در گلکسی A50 اگزینوس 9610 خواهد بود که هشت هسته‌ای است و می‌تواند سرعتی تا حدود ۲.۳ گیگاهرتز داشته باشد. این گوشی در دو مدل همراه با ۴ یا ۶ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که به ترتیب دارای حافظه‌های داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت هستند. همچنین گوشی یاد شده می‌تواند تا حجم ۵۱۲ گیگابایت از کارت حافظه‌ی SD برخوردار شود. گلکسی A50 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A30

گوشی سامسونگ گلکسی A30 از دوربین دوگانه با لنز‌های ۱۶ مگاپیکسلی و ۵ پیکسلی در پنل پشتی استفاده می‌کند و چیپست اگزینوس 7904 توان اصلی دستگاه را تامین می‌کند. حسگر اثر انگشت در پنل پشتی قرار گرفته و نمایشگر مورد استفاده در این گوشی سوپر امولد است. گلکسی A30 با رم ۳ یا ۴ گیگابایتی عرضه خواهد شد که به ترتیب با حافظه‌های داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی همراه شده‌اند. بریدگی اینفینیتی U دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A10

اقتصادی ترین گوشی خانواده‌ی سری گلکسی A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ گلکسی A10 خواهد بود که از بدنه‌ی پلاستیکی براق استفاده می‌کند و در رنگ‌های طلایی یا مشکی عرضه خواهد شد. چیپست مورد استفاده‌ی این گوشی اگزینوس 7884B خواهد بود که همراه شده با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی. گلکسی A10 از کارت حافظه‌ی SD پشتیبانی نمی‌کند نمایشگر آن از طراحی اینفینیتی V استفاده کرده و ۶.۲ اینچ است که رزولوشن +HD را عرضه می‌کند.

گوشی یاد شده از یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. بعید نیست که سیستم عامل مورد استفاده در این گوشی اندروید GO باشد چرا که قدرت سخت افزاری نه چندان قدرتمند آن برای اجرای روان‌تر باید از سیستم عامل‌های سبک استفاده کند.

با اینکه جدول منتشر شده تنها سه گوشی را برای ترکیب گوشی‌های سری A سامسونگ در سال ۲۰۱۹ ارائه می‌کند اما Wi-Fi Alliance دو گوشی دیگر از این سری را تایید کرده است: سامسونگ SM-A205F و SM-M305M که یعنی احتمالا عضو دیگر این خانواده سامسونگ گلکسی A20 باشد و نسخه‌ی دیگر یعنی گلکسی M30 به ترکیب گوشی‌های گلکسی M10 و گلکسی M20 که پیش تر معرفی شده بودند بپیوندد.

در اطلاعات منتشر شده از این سازمان (که در زمینه‌ی ارائه‌ی مجوز‌های اینترنت بی‌سیم فعالیت دارد) اطلاعات سخت افزاری خاصی قابل مشاهده نیست اما حداقل مشخص شده که این گوشی‌ها از سیستم عامل اندروید Pie استفاده خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hamid Reza Rezaei
    Hamid Reza Rezaei | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    A40 کی معرفی میشه

  • ilyma13
    ilyma13 | ۲۶ بهمن ۱۳۹۷

    چه مسخره بازییه راه افتاده هی دوربین اضافه میکنن به گوشی یعنی نوآوری سامسونگ فقط در همین حده

مطالب پیشنهادی