ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تایم‌لاین
تکنولوژی

حالا می‌توان از گوگل کروم به ویژگی تایملاین ویندوز ۱۰ دسترسی داشت

به تازگی افزونه‌ای برای نسخه ویندوز گوگل کروم منتشر شده که امکان دسترسی به ویژگی تایم‌لاین ویندوز 10 را برای کاربران این مرورگر فراهم می‌کند. تایم‌لاین که در آپدیت‌های سال گذشته ویندوز به این سیستم ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۰

به تازگی افزونه‌ای برای نسخه ویندوز گوگل کروم منتشر شده که امکان دسترسی به ویژگی تایم‌لاین ویندوز 10 را برای کاربران این مرورگر فراهم می‌کند. تایم‌لاین که در آپدیت‌های سال گذشته ویندوز به این سیستم عامل اضافه شد، آخرین فعالیت‌های کاربر در رایانه‌های دسکتاپ، اپلیکیشن‌ها، مرورگر اج، دیوایس‌های آی او اس و اندروید و اپلیکیشن‌های آفیس 365 را به نمایش می‌گذارد.

کلیه این فعالیت‌ها در قالب یک کاتالوگ زیبا به نمایش در‌می‌آیند تا هم راحت‌تر به بخش مد نظرتان دسترسی پیدا کنید و هم جابجایی میان بخش‌های مختلف برایتان لذت‌بخش‌تر باشد. همانطور که به خاطر دارید، تایم‌لاین گل سرسبد ویژگی‌های آپدیت آوریل 2018 ویندوز 10 به حساب می‌آمد اما در زمان عرضه، فقط یک مرورگر از آن پشتیبانی می‌کرد که چیزی جز مرورگر اج خود مایکروسافت نبود.

تایم‌لاین

تا امروز، کاربران مرورگرهای دیگر از دسترسی به این ویژگی‌ در مرورگر محبوب خود محروم مانده بودند اما انتشار افزونه جدید، اوضاع را تغییر داد. گزارشات حاکی از آنند که مایکروسافت افزونه کروم تایم‌لاین را هفته گذشته و تحت عنوان "Web Activities" برای کاربران اینسایدر ویندوز منتشر کرده، اما تا امروز خبر عرضه آن را رسانه‌ای نکرده است.

مایکروسافت با انتشار یک پست وبلاگی، اعلام کرده که: «پشتیبانی [از قابلیت تایم‌لاین] در مرورگر جزو درخواست‌های مکرر کاربران اینسایدر از ما بود که در نهایت به معرفی افزونه کروم انجامید. حالا، تایم‌لاین می‌تواند فعالیت‌های بیشتری را در یک محل گرد‌آوری کند. منتظر آپدیت‌های بیشتری برای تایم‌لاین در آینده نزدیک باشید.»

هنوز مشخص نیست که به غیر از کروم، آیا این افزونه برای سایر مرورگرها مثل فایرفاکس، اپرا و سافاری هم منتشر می‌شود یا خیر. با این حساب تا اطلاع ثانوی، تنها در مرورگرهای اج و گوگل کروم قادر به استفاده از این ویژگی بسیار مفید و کاربردی خواهید بود.

افزونه تایم‌لاین برای گوگل کروم را می‌توانید همین حالا و به صورت رایگان با مراجعه به فروشگاه افزونه‌های کروم دانلود نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی