ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جعبه گشایی دیجیاتو: گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

سامسونگ چند روز قبل و درست در آستانه کنگره جهانی موبایل بارسلون، دهمین نسل از پرچمدارای محبوبش یعنی خانواده گلکسی اس 10 را معرفی کرد. این گوشی ها نسبت به نسل قبل تفاوت چشمگیری دارند و تقریباً هیچ بخشی را نمی بینیم که دستخوش تغییر نشده باشد. امروز گلکسی اس 10 پلاس به دست ما رسید و در ویدیوی زیر می توانید جعبه گشایی و نگاه نزدیک به این گوشی پرچمدار را مشاهده کنید.

سامسونگ در گلکسی اس 10 زبان طراحی اینفینیتی را به تکامل رسانده و به آن اینفینیتی-او (Infinity-O) می گوید. ویژگی شاخص این طراحی، کاهش قابل توجه حاشیه بالای صفحه و حضور حفره داخل نمایشگر است، حفره ای که دوربین(های) سلفی را میزبانی می کند. پرچمدار جدید سامسونگ را به خوبی می توان با واژه های لوکس و پریمیوم توصیف کرد.

نمایشگر گلکسی اس 10 پلاس هم عنوان نام تجاری جدیدی به خود گرفته و حالا با عبور از سوپر امولد، شاهد دینامیک امولد هستیم. این نمایشگر برای اولین بار از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می کند و طبق بررسی های انجام شده از سوی شرکت های تخصصی، بالاترین دقت رنگ را در دنیای موبایل دارد. البته در حالت عادی نمی توان تفاوت بین نمایشگر این گوشی و دو نسل قبلی از خانواده گلکسی اس را تشخیص داد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

یکی دیگر از ویژگی های شاخص گلکسی اس 10 حضور حسگر اثر انگشت اولتراسونیک زیر نمایشگر است که طبق تجربه کوتاه ما، به خوبی عمل می کند اما احتمالاً با گلس ها و روکش های محافظه صفحه، میانه خوبی ندارد. قابلیت شارژ وایرلس دستگاه های دیگر یا به قول سامسونگ Wireless PowerShare هم ویژگی دیگریست که البته هنوز نمی توان در مورد عملکردش نظر قطعی را صادر کرد.

به زودی می توانید بررسی کامل گلکسی اس 10 پلاس را در دیجیاتو مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Erfaan Zandii
    Erfaan Zandii | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    اون حفره حس بدی به ادم میده شاید بعدا عادت کنیم اما از ناچ بدتره به نظرم

    • saeed
      saeed | ۶ اسفند ۱۳۹۷

      بنظر من بهتر از ناچه / البته ناچ وان پلاس کوچیکتره بهتره / عینه اپو ایکس باید دوربین رو جوری تعبیه میکرد که با فشار ب دکمه بیاد بیرون

  • Mohy
    Mohy | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    دل آدمو آب میکنید تو این گرونی?

  • mehran gh
    mehran gh | ۶ اسفند ۱۳۹۷

    ممنون از دیجیاتو که اینقدر به روز و عالی کار می‌کنید،خیلی مفید بود تشکر.

  • Ali۰۱.
    Ali۰۱. | ۵ اسفند ۱۳۹۷

    چقدر شبیه تبلیغات !!!!!!!
    پشتشم یه نمه زشت هست آدم مو به یاد نوت چهار میندازه

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.