ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سونی اکسپریا L3
تکنولوژی

گوشی اقتصادی سونی اکسپریا L3 معرفی شد

کنفرانس خبری سونی در MWC 2019 دقایقی پیش خاتمه یافت و این شرکت علاوه بر پرچمدار اکسپریا ۱ و میان رده های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس از یک گوشی اقتصادی به نام سونی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۴:۲۳

کنفرانس خبری سونی در MWC 2019 دقایقی پیش خاتمه یافت و این شرکت علاوه بر پرچمدار اکسپریا ۱ و میان رده های اکسپریا ۱۰ و اکسپریا ۱۰ پلاس از یک گوشی اقتصادی به نام سونی اکسپریا L3 نیز رونمایی کرده است.

گوشی اقتصادی جدید سونی بدنه ای یکپارچه از جنس پلاستیک دارد و دوربین اصلی دوگانه آن با آرایشی عمودی روی پنل پشتی جا خوش کرده اند. نمایشگر این موبایل هم در بخش بالایی و پایینی دارای حاشیه ای قابل توجه است و درگاه سیم کارت سونی اکسپریا L3 در سمت چپ و دکمه های تنظیم صدا و پاور نیز در سمت راست خودنمایی می کنند.

گوشی اقتصادی سونی اکسپریا L3 از اندروید اوریو بهره می گیرد که حالا دیگر قدیمی شده و نمایشگر ۵.۷ اینچی آن که نسبت تصویر  ۱۸:۹ دارد از طریق شیشه گوریلا گلس ۵ شرکت کورنینگ محافظت می شود. توان پردازشی این موبایل را یک چیپست هشت هسته ای مدیاتک MT6762 Helio P22 تامین می نماید که سه گیگابایت رم آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این موبایل نیز ۳۲ گیگابایت اعلام شده که با استفاده از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاء است.

سونی اکسپریا L3

در مورد دوربین اما باید بگوییم که سونی اکسپریا L3 به یک سنسور واید ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 مجهز شده است و یک سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.4 نیز آن را همراهی می کند.

از جمله امکانات در نظر گرفته شده برای دوربین این موبایل اقتصادی می توان به مد عکاسی بوکه، فوکوس خودکار هیبریدی و زوم دیجیتال 4X اشاره نمود. در قسمت جلویی بدنه این موبایل نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی با ضریب اف f/2.0 به چشم می خورد.

سونی اکسپریا L3 به یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده و طبق اعلام شرکت سازنده از استانداردهای 4G VoLTE، Bluetooth v5، NFC و USB Type-C پشتیبانی می کند.

قیمت و تاریخ عرضه سونی اکسپریا L3

قیمت گوشی سونی اکسپریا L3 هنوز مشخص نشده است با این حال آنطور که شرکت سازنده گفته این گوشی در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای از همین امروز به بازار عرضه می شود و قیمت آن بسته به بازار عرضه و پشتیبانی اش از یک یا دو سیم کارت متغیر خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی