ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نخستین تصاویر از کالبد شکافی شیائومی می 9 منتشر شد

هفته‌ی گذشته شیائومی می 9 با دوربین سه گانه، چیپست اسنپدراگون 855 و ۸ گیگابایت رم معرفی شد. این موبایل به قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد که در برابر دیگر پرچمدارن هم رده‌ی خود، موبایل ...

امین قیاسی
نوشته شده توسط امین قیاسی | ۶ اسفند ۱۳۹۷ | ۰۹:۳۰

هفته‌ی گذشته شیائومی می 9 با دوربین سه گانه، چیپست اسنپدراگون 855 و ۸ گیگابایت رم معرفی شد. این موبایل به قیمت ۴۵۰ دلار عرضه خواهد شد که در برابر دیگر پرچمدارن هم رده‌ی خود، موبایل ارزانتری محسوب می‌شود. این مسئله برای برخی از کاربران سوال به وجود می‌آورد که شیائومی چگونه توانسته تمامی این ویژگی‌ها را با صرف هزینه اندک در یک گوشی جای دهد. حال تصاویری از نخستین کالبد شکافی شیائومی می 9 منتشر شده که قطعات بکار رفته در این موبایل را نمایان می‌کند.

کالبد شکافی شیائومی می 9
نگاهی به سیم پیچ بیسیم ۲۰ واتی

این موبایل از بدنه‌ی شیشه‌ای با استاندارد Gorilla Glass 5 بهره می‌برد که رنگ‌های پر زرق و برقی برای این موبایل فراهم کرده. زیر این بدنه‌ی شیشه‌ای، سیم پیچ سریعترین سیستم شارژ بی سیم ۲۰ واتی به همراه آنتن NFC به چشم می‌خورد.

کالبد شکافی شیائومی می 9
باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت و شاسی آلومینیومی

زیر این قطعات، باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی موبایل قرار گرفته است. سیستم شارژ سریع بی سیم ۲۰ واتی موبایل یاد شده، موجب می‌شود که باتری این گوشی ظرف تنها ۶۰ دقیقه به طور کامل شارژ شود. گفتنی است که تمامی قطعات داخلی و خارجی این موبایل روی شاسی آلومینیومی سری ۷۰۰۰ نصب شده است.

کالبد شکافی شیائومی می 9

روی بورد اصلی شیائومی می 9 ، چیپست جدید اسنپدراگون 855 تعبیه شده و ۸ گیگابایت رم به همراه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار این پردازشگر قرار گرفته است. تمام این تجهیزات با دافعه حرارت مسی و خمیر گرمایی پوشانده شده است.

کالبد شکافی شیائومی می 9
سه سنسور دوربین اصلی

همانطور که می‌دانید شیائومی می 9 یکی از بهترین دوربین‌های بازار را در اختیار دارد و به همین دلیل هم توانسته بالاترین امتیاز فیلم برداری از DxOMark را کسب کند. این دوربین سه گانه از ترکیب لنزهای زیر تشکیل می شود:

  • ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو
  • ۱۶ مگاپیکسلی الترا واید با زاویه ۱۱۷ درجه و قابلیت عکاسی ۴ سانتی متری ماکرو
  • در نهایت ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز  f/1.75 و فوکوس لیزری
کالبد شکافی شیائومی می 9
بلندگو و درگاه USB-C

در پایان کالبد شکافی شیائومی می 9 باید گفت که بورد کمکی این موبایل نیز محل قرارگیری اسپیکر اصلی، درگاه USB-C و دیگر تجهیزات جانبی این موبایل به شمار می رود.

 

تماشا کنید: ویدیوی نگاه نزدیک به پرچمدار شیائومی می 9 ؛ زیبایی در حین سادگی

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی