ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شرکت پارس ارتباط افزار
تکنولوژی

گروه پیشگامان تحول: اتاق هوشمند شعار اصلی راه کاری ما خواهد بود

گروه پیشگامان تحول که در انتخابات اتاق تهران شرکت کرده است، عصر روز گذشته (۸ اسفند ماه) در هتل لاله تهران در یک نشست خبری از برخی اهداف خود رونمایی کرد و از همه فعالین ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۹ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۷

گروه پیشگامان تحول که در انتخابات اتاق تهران شرکت کرده است، عصر روز گذشته (۸ اسفند ماه) در هتل لاله تهران در یک نشست خبری از برخی اهداف خود رونمایی کرد و از همه فعالین بازرگانی خواستار شرکت در انتخابات شد.

پیشگامان تحول

به گزارش دیجیاتو «علی عسگر اولادی» در این نشست ضمن تاکید به این دعوت از همگی خواست که به کل لیست پیشگامان تحول رای بدهند تا آنها بتوانند تمامی اهداف خود را برای آینده اقتصادی کشور رقم بزنند. پیشگامان تحول که یکی از بانیان جداکننده اتاق بازرگانی تهران از اتاق بازرگانی کشور بوده گروهی است که بنا به گفته اعضای آن مطالبه‌گر، صادق و جسور بوده و باید به همه اصناف در آن توجه شود.

«احمد ترک نژاد» از اعضای این گروه، معتقد است که شفافیت، پاسخگویی و مبارزه با فساد باید انجام شود و نباید اینطور باشد که فردی بی پول به اتاق بیاید و پولدار از اتاق بیرون برود. او در همین رابطه گفت: «شعار ما اقتصاد و بنگاه هوشمند است و باید توسعه کارآمدی درون اتاق رخ بدهد.»

به گفته ترک نژاد اتاق بازرگانی باید روی کسب‌وکارهای کوچک و متوسط متمرکز شود چرا که در شرایط تحریم اقتصادی ایران لازم است به این کسب و کارها نگاه دقیق‌تری بشود. او باور دارد که کسب‌وکارهای کوچک منشا رشد اقتصاد هستند و کمتر تحت تاثیر تحریم‌ها قرار گرفته‌اند:

«کسب‌وکارهای کوچک اما تحت تاثیر ۵ مورد آزار دهنده داخلی هستند، مسائل مالیاتی، تامین اجتماعی، نظام بانکی، نظام گمرک و حوزه روابط کار و کارگری. بنگاه هوشمند که شعار اصلی گروه پیشگامان تحول است سعی دارد این معضلات را حل و فصل کند و مطالبات کسب‌وکارها را پیگیری کنیم.»

پیشگامان تحول

به گفته ترک نژاد برقرار ارتباط واحد بین دولت و صاحبان کسب‌وکار و جامعه، می‌تواند مهمترین وظیفه اتاق تلقی شود.

«رحمت الله قیصری» نیز بنگاه‌های اقتصادی کوچک را صاحبان اصلی اتاق‌های بازرگانی معرفی کرد و گفت یک نهاد غیردولتی و با رویکرد بخش خصوصی باید اتاق را اداره کند: «با این تغییر نگرش می‌خواهیم جلو بیاییم و بخش خصوصی را وارد اتاق کنیم تا با نگاه و نگرش این افراد اتاق هدایت شود. صداقت و شفافیت باید در حد اعلا در اتاق بازرگانی وجود داشته باشد.»

پیشگامان تحول

«جمشید عدالتیان شهریاری» از دیگر اعضای این گروه فرق پیشگامان تحول با سایر گروه‌ها را بر این دانست که آنها قصد اداره کردن اتاق را ندارند بلکه می‌خواهند آن را تغییر داده و با یک دگرگونی اتاق را به سمت بهبود اقتصاد کشور هدایت کنند:

«ما بیشتر از تحریم‌ها دچار تهاجم اقتصادی یک کشور علیه ما هستیم که تهاجم هوشمندی هم شده چرا که روی دیگر جوامع بین‌المللی هم اثر گذاشته اما ما باور داریم که یک تهاجم هوشمند، دفاع هوشمند می‌طلبد و می‌خواهیم با هوشمندسازی و شفافسازی اتاق این مشکل را برطرف کنیم.»

پیشگامان تحول

عدالتیان شهریاری وعده داد که در صورت حضور تمامی اعضای گروه پیشگامان تحول، این مهم میسر خواهد شد و اتاق بازرگانی با یک دگردیسی همراه خواهد شد که به اعتلای اقتصاد کشور کمک خواهد کرد. به گفته او این موضوع در شرایط اقتصادی بحرانی کنونی، بسیار مهم خواهد بود.

گفتنیست انتخابات اتاق بازرگانی تهران یازدهم اسفند ماه در هتل لاله تهران برگزار می‌شود و تمامی افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و آینده اقتصادی کشور را رقم بزنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Taltas
    Taltas | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    در مورد جمله ی آخر: (تمامی افرادی که دارای کارت بازرگانی هستند می‌توانند در این انتخابات شرکت کرده و آینده اقتصادی کشور را رقم بزنند.)
    رئیس جمهور تو این مملکت، اختیاراتش در حدی که تو قانون اساسی هم ذکر شده نیست و توسط قدرت های مختلف محدود می شه، حالا چجور این آقایون محترم می تونن آینده ی اقتصادی کشور رو رقم بزنن؟ وقتی سیاست کلی نظامی و سیاست داخلی و خارجی، بر خلاف اصول سیاست دنیاست، چطور ممکنه واقعا؟ من نمی گم این آقایون عامدانه این کار رو کردن، ولی از اول انقلاب تا به حال کروات ممنوع بوده (وافعا احمقانه نیست؟) بعد این آقایون چنتاییشون اینجا کروات زدن که بگن آره، فضای کشور داره باز می شه و این حرفا... در نهایت از دیجیاتوی عزیز خواهش می کنم در وضعیت حساس کنونی، حواسش به تک تک کلماتی که می نویسه باشه چون به شدت تاثیر گذار هست. لطفاً مسئولیت پذیر باشید و عامدانه و غیر عامدانه مردم فریبی نکنید.

  • Taltas
    Taltas | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    مثلا رشید پور میاد تو تلوزیون، مشکلات مردم و جامعه رو می گه، مهران مدیری هم همچنین، ولی تاحالا دقت کردین که چرا حرفی از ریشه ی مشکلاتی نیست؟

  • Taltas
    Taltas | ۹ اسفند ۱۳۹۷

    اوکی، این ها گام های مثبتی هستش، در عین حال، چرا اتاقی تشکیل نمی شه که ریشه ی مشکلات اقتصادی و تحریم ها رو حل کنه؟ آیا صرفاً مشکل مردم ایران، اقتصاد است؟

مطالب پیشنهادی